کد خبر : 1996414 | 02 بهمن 1402 ساعت 08:33 | 39.8K بازدید | 30 دیدگاه

جام‌حذفی، اولین فرصت استقلال به ستاره جوان

گلر جوان استقلال در دیدار مقابل مس‌رفسنجان شانس بالایی برای حضور در زمین خواهد داشت.

جام‌حذفی، اولین فرصت استقلال به ستاره جوان

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا خالدآبادی این روزها در با انگیزه‌بالا در تمرینات استقلال حاضر می‌شود و امیدوار است اولین حضورش در ترکیب استقلال را تجربه کند.

تمرینات استقلال در غیاب ملی‌پوشان برگزار می‌شود و استقلالی‌ها در غیاب کاپیتان با محمدرضا خالدآبادی تمرینات را پیگیری می‌کنند، گلر جوان استقلال در دیدار دوستانه این تیم مقابل آریو اسلامشهر به میدان رفت و در تساوی بدون گل این دو تیم موفق شد دروازه‌اش را بسته نگه‌دارد.

دروازه‌بان تیم ملی امید با توجه به درخشش سیدحسین حسینی و رقابتی که برای حضور در تیم ملی برای حضور در جام‌‌‌‌‌‌ملت‌ها داشت نیم فصل نخست فرصتی برای حضور در میدان پیدا نکرد و بی‌توجه به نیمکت‌نشینی تمریناتش را دنبال کرد و منتظر فرصتی برای حضور در میدان ماند.

به نظر می‌رسد که فرصت اعتماد به او فرارسیده و در بازی جام‌‌جذفی مقابل مس‌رفسنجان شانس حضور در میدان را داشته باشد تا اولین بازی رسمی خود برای استقلال را انجام دهد.

با توجه به دوری حسینی از تمرینات استقلال، خستگی جام‌ملت‌های آسیا و زمان نامشخص بازگشت بازیکنان ملی‌پوش، خالدآبادی در بازی با مس‌رفسنجان درون دروازه استقلال قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها