کد خبر : 1996438 | 02 بهمن 1402 ساعت 09:03 | 19.2K بازدید | 16 دیدگاه

فرشاد پیوس به سپیدرود اولتیماتوم داد

سرمربی سپیدرود نسبت به وضعیت این تیم در نقل و انتقالات رضایت ندارد.

فرشاد پیوس به سپیدرود اولتیماتوم داد

به گزارش “ورزش سه”، فرشاد پیوس که نیم فصل را در سپیدرود با صدرنشینی و امتیاز مشترک به پایان رسانده، از وضعیت شکل گرفته در نقل و انتقالات در مسیر اهداف صعود تیمش رضایت ندارد.

پیوس که فصل گذشته با داماش گیلان موفق به کسب سهمیه صعود به لیگ دسته اول شده بود، بار دیگر موردتوجه سپیدرود برای قبول هدایت این‌ تیم قرار گرفت.

تیمی که پیش از این یک‌بار ماموریت صعود با آن را به نتیجه رسانده بود. او در این فصل نیز در قامت مدعی ظاهر شده و توانسته  نیم فصل را هم امتیاز با صدرنشین در جایگاه دوم به پایان برساند. اتفاقی که رشتی‌ها را به پایان حسرت صعود امیدوار کرده است و آنها بی‌صبرانه منتظر ادامه این ماراتن برای بازگشت به یک سطح بالاتر هستند.

اما اکنون شایعه نگران کننده‌ای از سپیدرود به گوش می‌رسد؛ فرشاد پیوس از شرایط این تیم در مذاکره با گزینه‌ها برای دستیابی به مهره‌های مدنظر و تاثیرگذار در نقل و انتقالات رضایت ندارد و این موضوع می‌تواند به قطع همکاری او با سرخ‌های محبوب رشتی منجر شود. پیوس برای رسیدن به هدف سپیدرود و هواداران این تیم، به دنبال تقویت هر چه بهتر آنهاست و گفته می‌شود شرایط مالی در رقابت با دیگر مدعیان به شکلی نیست که او را به هدف نزدیک کند. او البته در شرایط حساس کنونی امیدوار به حمایت مدیران تیم و البته مسئولان استانی برای حمایت بیشتر است. اتفاقی که البته چندان موردتوجه قرار نگرفته تا ناامیدی این مربی موفق در دستیابی به صعود را در پی داشته باشد و شایعه را درباره ادامه همکاری‌اش قوت بخشد.

باید دید در ادامه مدیران سپیدرود قادر خواهند بود انتظار کادرفنی این تیم را در نقل و انتقالات برآورده کرده تا او تمرکز خود را روی هدف صعود سرخپوشان قرار دهد یا خیر.

دیدگاه‌ها