کد خبر : 1996474 | 02 بهمن 1402 ساعت 12:21 | 114K بازدید | 91 دیدگاه

مسائل تیمی امنیتی نیستند که چیزی نگوییم؛

حرف‌های قلعه‌نویی در مورد انتقادات جنجالی خداداد

امیر قلعه‌نویی در مورد انتقادات چند روز اخیر خداداد عزیزی صحبت کرد.

حرف‌های قلعه‌نویی در مورد انتقادات جنجالی خداداد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته حضور ثابت خداداد عزیزی در برنامه شبکه ورزش با حضور جواد خیابانی، جنجال‌های زیادی را به وجود آورده و به‌خصوص انتقادات خداداد، توجه طرفداران فوتبال را به خود جلب کرده است.

باتوجه به حضور خداداد عزیزی در کادرفنی تیم ملی، این موضوع به نشست مطبوعاتی امیر قلعه‌نویی هم کشیده شد و سرمربی تیم ایران در پاسخ به سوال خبرنگاری که معتقد بود، خداداد موضوعات خصوصی جلسات تیم ملی را در رسانه‌ها عنوان کرده، صحبت کرد.

البته قلعه‌نویی با رواداری کامل در مورد عزیزی صحبت کرد و حتی گفت که اگرچه این مسائل خصوصی بوده و باید به امانت نزد اعضای کادرفنی می‌ماند اما خداداد برای تشریح نگرش سرمربی تیم ملی اجازه دارد که در این مورد صحبت کند.

این بخش از سوال و جواب خبرنگاران با قلعه‌نویی در خصوص خداداد عزیزی را بخوانید:

بولت پرسپولیسما در این چند روز گذشته شاهدیم که در مورد خصوصی‌ترین جلساتی که شما برگزار کردید، در صداوسیما صحبت می‌کنند.

قلعه‌نویی: چی شده؟

بولت پرسپولیسدر مورد خصوصی‌ترین جلسات شما صحبت می‌کنند و این سابقه نداشته. فکر نمی‌کنید این به تیم ضربه می‌زند؟ از شما خواستند عذرخواهی کنید، حتی در روزی که صحبت کردید.

قلعه‌نویی: من بخش اول را متوجه نشدم.

بولت پرسپولیساز طرف همکاران سابق شما در مورد خصوصی‌ترین بخش جلسات صحبت شده.

قلعه‌نویی: راستش من نظری ندارم، چون الان شنیدم این موارد را. آدم‌ها حق دارند نظراتشان را بگویند. منظور شما را متوجه نشدم اما وقتی آدم در یک مجموعه کار می‌کند، موارد آن باید به‌عنوان امانت بماند. حالا شاید برای خیرخواهی گفته، اگر اسم بیاورید راحت‌تر صحبت می‌کنم.

بولت پرسپولیسخداداد عزیزی.

قلعه‌نویی: آقای عزیزی؟ او چند ماه کنار ما بوده، من او را دوست دارم و به نظرم می‌توانست جزء مربیان خوب ایران باشد. حالا اگر آمده جلسات فنی را گفته، حتما برای خودش دلایلی داشته و من خواهشم این است که از او بپرسید. آقای خداداد بعد از مصاحبه‌اش به من زنگ زد و من نمی‌خواهم بگویم چه گفت. حالا هم نظراتش را می‌گوید و اینکه مسائل خصوصی را گفته، از خودش بپرسید.

مسائل تیمی، مسائل امنیتی که نیست. شاید ایشان خواسته نگرش کادرفنی را نشان بدهد و این به نظر من نمی‌تواند چیز بدی باشد. شاید خواسته بگوید که افکار امیر قلعه‌نویی اینطور است و این چیز بدی نمی‌تواند باشد. من خرده نمی‌گیرم و نمی‌تواند چیز بدی باشد.

دیدگاه‌ها