کد خبر : 1996496 | 02 بهمن 1402 ساعت 13:16 | 91.9K بازدید | 155 دیدگاه

درخواست عجیب دیاریو اسپورت

بازی رئال-آلمریا باید تکرار شود!

آلبرت ماسنو، فوتبال‌نویس مشهور روزنامه اسپورت بارسلونا، اعتقاد دارد بازی دیروز رئال-آلمریا به‌خاطر اشتباهات واضح داوری باید تکرار شود.

بازی رئال-آلمریا باید تکرار شود!

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های بارسلونا در پایان بازی رئال-آلمریا که به برتری 3-2 رئال در دقیقه 99 ختم شد و صحنه‌های جنجالی داوری زیادی هم داشت، شروع به حمله به باشگاه مادریدی کردند. آنها از این بازی به‌عنوان سرقت بزرگ یاد کرده‌اند.

1981757

آلبرت ماسنو امروز با نوشتن متنی در اسپورت، ادعا کرد که بازی باید تکرار شود. در بخشی از این مقاله می‌خوانیم: «چگونه می‌توان نتیجه یک مسابقه را دستکاری کرد؟ چگونه لالیگا را به انحراف بکشانیم؟ چگونه یک ورزش را به سرقت تبدیل کنیم؟ چگونه می‌توان این همه آسیب به یک فعالیت ورزشی وارد کرد؟ 

رئال مادرید می‌تواند این را تایید کند که از عملکرد داور، هرناندز ماسئو و VAR (هرناندز هرناندز) در شب سیاه فوتبال اسپانیا در سانتیاگو برنابئو، بسیار سود برد.

1981715

این بدترین بازی در تاریخ لیگ برای رئال مادرید بود، زیرا آنها تنها دو بار در خانه مقابل یک تیم انتهای جدول شکست خورده بودند و هرگز مقابل حریفی که اختلاف آن در جدول رده‌بندی 42 امتیاز بود، شکستی نداشتند. این بدترین بازی تاریخ رئال، لکه‌دار هم شد.

اگر لالیگا بخواهد اشتباهات داوری را اصلاح کند، باید بازی مادرید-آلمریا را لغو کرده و دوباره آن را تکرار کند زیرا اتفاقی که در برنابئو افتاد بدترین کمپین تبلیغاتی برای لالیگاست که تا به حال تجربه شده است. این نشان می‌دهد که این رقابت معنایی ندارد.

تکرار مسابقه به معنای اعتراف به این است که داوران انسان هستند و ممکن است اشتباه کنند و این حرکت تاریخی تا سال‌ها در یادها خواهد ماند. در غیر این صورت این حقارت در طول زمان باقی می‌ماند.»

دیدگاه‌ها