کد خبر : 1996498 | 02 بهمن 1402 ساعت 13:35 | 67K بازدید | 88 دیدگاه

در پاریس هم می‌توان توپ طلا برد

امباپه بمان، رئال ارزشش را ندارد!

بازیکن سابق لیل و ویارئال از کیلیان امباپه خواست قید رئال را بزند و قراردادش با پی اس جی را تمدید کند.

امباپه بمان، رئال ارزشش را ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، از قرارداد کیلیان امباپه با پی اس جی تنها شش ماه دیگر باقی‌مانده ولی هنوز مشخص نیست او قراردادش را تمدید می‌کند یا بالاخره راهی رئال خواهد شد. شرایط او مثل دو سال پیش است.

1981759

ریو ماووبا، ملی پوش سابق فرانسه، به امباپه توصیه کرد در پاریس بماند. او به تله فوت گفت: «به کیلیان می‌گویم که در پی اس جی بماند. او می‌تواند با پی اس جی قهرمان چمپیونزلیگ شده و توپ طلا را نیز ببرد. قهرمانی با پی اس جی و رساندن این تیم به بزرگترین افتخارش، ارزشی بیشتر از کسب قهرمانی با رئال مادرید دارد. رئال بارها قهرمان شده ولی امباپه می‌تواند پاریس را برای اولین‌بار به قله اروپا برساند.»

ماووبا ادامه داد: «امیدوارم او هرچه زودتر تصمیمش را بگیرد و حس می‌کنم برخلاف دو سال قبل، این بار همه چیز را بهتر مدیریت خواهد کرد. دو سال پیش آنقدر دیر تصمیم گرفت که همه چیز به حاشیه رفت. معتقدم به زودی شاهد حضور اتان (برادر امباپه) نیز در ترکیب تیم اول پی اس جی خواهیم بود و این می‌تواند فاکتور دیگری برای تمدید او باشد. باشگاه برای رضایت امباپه هر سال بهترین‌ها را می‌خرد. امیدوارم قبل از بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، تصمیمش مشخص شود چون اگر در این مرحله حذف شویم، دوباره قضیه امباپه پرحاشیه خواهد شد.»

دیدگاه‌ها