کد خبر : 1996532 | 02 بهمن 1402 ساعت 15:48 | 65.4K بازدید | 76 دیدگاه

چه گل خوشگلی زدم

وینیسیوس نمک روی زخم بارسا پاشید (عکس)

پیروزی جنجالی دیروز رئال بیش از اینکه باعث خشم آلمریا شود، بارسا و رسانه‌هایش را عصبانی کرده است. توییت جدید وینیسیوس نیز این خشم را بیشتر کرد.

وینیسیوس نمک روی زخم بارسا پاشید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم لالیگا روبه‌روی آلمریا به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

شاگردان کارلو آنچلوتی نیمه اول را در حالی به پایان بردند که با دو گل از حریف قعر جدولی عقب بودند اما در نیمه دوم موفق به جبران این دو گل و کسب سه امتیاز این بازی شدند، هرچند تصمیمات داور و مراجعه مکررش به کمک داور ویدیویی جنجال بسیاری را به همراه داشت. 

1981686

شاید جنجالی‌ترین صحنه این بازی مربوط به گلی باشد که توسط وینیسیوس جونیور به ثمر رسید و کمک داور ویدیویی اعلام کرد که گل صحیح است و داور وسط هم با بررسی مجدد صحت آن را تایید کرد. 

برخی معتقدند گل به دلیل خطای هند باید رد می‌شد و برخی دیگر اعتقاد دارند ناحیه‌ای از دست که با آن به توپ ضربه زد، طبق قوانین جدید داوری هند محسوب نمی‌شود.

1981807

در اوج انتقادات رسانه‌های بارسلونا از داوری بازی دیروز رئال، وینی با انتشار عکس فوق در صفحه ایکس (توییتر سابق) نوشت: «چه گل زیبایی، همیشه در ساحل کوپاکابانا (ریو) اینطوری گل می‌زدم.»

دیدگاه‌ها