کد خبر : 1996586 | 02 بهمن 1402 ساعت 20:01 | 27.5K بازدید | 44 دیدگاه

کاپیتان محبوب فولاد خداحافظی کرد (عکس)

ایوب والی، کاپیتان محبوب هواداران فولاد خوزستان، رسماً از مستطیل سبز خداحافظی کرد.

کاپیتان محبوب فولاد خداحافظی کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ایوب والی کاپیتان تیم فولاد خوزستان که از ابتدای هفته تصمیم قطعی‌اش مبنی بر خداحافظی از میادین فوتبال را به اطلاع مدیرعامل باشگاه فولاد رسانده بود، با انتشار متنی در صفحه شخصی‌اش رسماً از مستطیل سبز خداحافظی کرد.

ایوب والی تنها بازیکن تاریخ باشگاه فولاد خوزستان محسوب می‌شود که هیچ‌گاه پیراهن تیمی غیر از فولاد را بر تن نکرد و تبدیل به اسطوره این باشگاه اهوازی شد.

1981888

کاپیتان فولاد خوزستان در متن خداحافظی‌اش نوشته است:
امروز که لحظه وداع با مستطیل سبز فرا رسیده، احساس می‌کنم تکه‌ای از قلبم جدا می‌شود، اما دل به تقدیر می‌سپارم.
افتخار می‌کنم که پانزده سال از بهترین سال‌های عمرم را به عنوان بازیکن در خدمت باشگاه بزرگ فولاد خوزستان بودم و تا جایی که توان داشتم برای نشاندن لبخند شادی به لب هواداران فولادی تلاش کردم.
سال‌ها به تن کردن لباس زیبای فولاد خوزستان و کسب سه جام قهرمانی الطاف بزرگی بودند که خدای متعال نصیبم کرد و همیشه خداوند را شاکرم که محبت من را در دل مردم خوزستان نشاند و با دعای خیر همین مردم به زندگی‌ام برکت بخشید.
امروز که به عنوان بازیکن خداحافظی می‌کنم، از خانواده عزیزم و همه مدیران، مربیان، سرپرستان، بازیکنان، کادرهای اجرایی، پزشکی و تدارکات، خبرنگاران و اصحاب رسانه که در طول دوران فوتبالم به پیشرفت من کمک کردند، صمیمانه تشکر می‌کنم. 
و تشکری خاص از همه مردم خوزستان به ویژه هواداران بامعرفت فولادی دارم؛ هوادارانی که بزرگترین دلگرمی من در تمام این سال‌ها بودند و تا ابد مدیون آنها هستم. 
با آرزوی بهترین‌ها برای باشگاه بزرگ فولاد خوزستان ❤️💛

1981886

دیدگاه‌ها