کد خبر : 1996654 | 03 بهمن 1402 ساعت 05:20 | 50.6K بازدید | 19 دیدگاه

موافقت با حضور یک دستیار و مربی گلرها

یک تصمیم مهم در کادر فنی پرسپولیس!

شرایط باشگاه پرسپولیس برای حضور سرمربی جدید در این تیم تا حدودی تغییر کرده است.

یک تصمیم مهم در کادر فنی پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه" بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی و ولسلی ننکا، باشگاه پرسپولیس سایر دستیاران یحیی را در کادر فنی این تیم حفظ کرده و تمرینات زیر نظر آنها برگزار می‌شود.

اوسمار لوس ویرا، په په لوسادا، محمد عسگری و مهرداد خانبان در روزهای اخیر بر تمرینات پرسپولیس نظارت داشته‌اند و قرار است چنانچه مشکلی پیش نیاید سیدجلال حسینی هم به آنها اضافه شود.

در عین حال با توجه به در اختیار داشتن این کادر و قراردادی که آنها با باشگاه دارند مدیران پرسپولیس در مذاکره با گزینه‌های سرمربیگری این شرط را گذاشته بودند که شخص سرمربی به تنهایی قرارداد منعقد کند و با خودش دستیار نیاورد تا اینچنین از هزینه‌ها و تعهدات مالی بیشتر جلوگیری کنند، اما از سوی دیگر گفته می‌شد هیچ مربی رزومه‌داری حاضر نیست به تنهایی در یک تیم جدید مشغول به کار شود و حتی شده یک دستیار معتمد خود را با خودش همراه خواهد داشت.

1895580

با در نظر گرفتن این مسئله حالا باشگاه پرسپولیس شرایط خود برای گزینه‌های جدید را تغییر داده و هیچ مخالفتی با اینکه گزینه جدید در کنار خود یک دستیار داشته باشد و به کادر اضافه کند، ندارد. در عین حال بعد از جدایی ولسلی ننکا، پرسپولیس به مربی دروازه‌بانی هم نیاز دارد و باشگاه به گزینه‌های در حال مذاکره اعلام می‌کند می‌توانند مربی دورازه‌بانی را هم با خودشان به تهران بیاورند.

باید دید با شرایط به وجود آمده کار مذاکره و نهایی کردن انتقال گزینه مد نظر پرسپولیس تسریع می‌یابد یا خیر.

دیدگاه‌ها