کد خبر : 1996796 | 03 بهمن 1402 ساعت 14:46 | 2.5K بازدید | 4 دیدگاه

ترکیب سوریه و هند مشخص شد

تیم‌های سوم و چهارم گروه B امیدهایشان برای صعود را در این مسابقه دنبال می‌کنند.

ترکیب سوریه و هند مشخص شد

به گزارش ورزش سه، تیم‌های ملی هند و سوریه دو تیم گروه B هستند که همچنان شانس برای صعود دارند و در این مسابقه امیدهای خود را دنبال می‌کنند.

سوریه در صورت شکست پرگل هند و باخت ازبکستان مقابل استرالیا می‌تواند با تفاضل گل بهتر به صورت مستقیم از گروه صعود کند، البته آنها اگر موفق به شکست هند شوند همچنان شانس بالایی برای صعود به عنوان بهترین تیم سوم با 4 امتیاز خواهند داشت.

در سوی دیگر هندی‌ها اگر موفق به شکست سوریه شوند امیدوار خواهند بود که با 3 امتیاز به عنوان یکی از بهترین تیم‌های سوم به مرحله بعدی صعود کنند و کار خود را در این گروه بدون امتیاز و در رتبه چهارم جدول به پایان نرسانند.

در صورت تساوی در این مسابقه هر دو تیم با احتمال بسیار زیاد از گردونه مسابقات حذف خواهند شد، البته در این مسابقه سوریه‌ای‌ها انگیزه و شرایط تیمی بهتری دارند و بعید به نظر می‌رسد که برای شکست تیم ملی هند کار سختی داشته باشند.

هند و سوریه در دو بازی اول گلی به ثمر نرسانده‌اند و در این بازی به دنبال شکستن این طلسم هم خواهند بود.

ترکیب تیم ملی سوریه:

احمد مدنیه -  موید عجن - ظاهر کرومه - هیثم اسو - عبدالرحمن وایس - عمار رمضان - ازکوئیل حم - جلیل الیاس - محمود الاسود - پابلو صباغ - ابراهیم حصار

ترکیب تیم ملی هند:

گورپریت سینگ ساندو - عکاش میشرا - راهول بهیکه - ساندش جینگان - سوبحشیش بوسه - لالنگماویا رالته - دیپاک تانگوری - لالیانزوالا چهانگته - نائورم ماهش سینگ - منویر سینگ - سونیل چتری

دیدگاه‌ها