کد خبر : 1996944 | 03 بهمن 1402 ساعت 23:38 | 15.5K بازدید | 24 دیدگاه

فکر غیبت کنعانی را کرده‌ایم؛

رضایی: تیم ملی در خط دفاعی مشکل ندارد

مربی تیم ملی فوتبال ایران معتقد است تیم امارات موقعیت‌های زیادی روی دروازه ایران ایجاد نکرده و خط دفاعی عملکرد خوبی داشته است.

رضایی: تیم ملی در خط دفاعی مشکل ندارد

به گزارش "ورزش‌سه"، رحمان رضایی مربی تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی 2 بر یک مقابل امارات و قطعی شدن صعود تیم ملی به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: بازی فوق‌العاده‌ای بود. هم از نظر مالکیت و هم اقتدار تیمی کاری کردیم که امارات خودش را مجاب کرد که بازنده از زمین بیرون برود. حریف در دقایق آخر میل آمدن به جلو نداشت و بازیکنانش می‌ترسیدند گل بیشتری بخورند، اما در دقایق اضافه یک گل استثنایی دریافت کردیم.

او ادامه داد: در واقع باید با تمرکز بیشتری آن دقایق را پشت سر می‌گذاشتیم. اماراتی‌ها در مجموع سه چهار توپ بیشتر نیاوردند تا بگوییم موقعیت آنچنانی نداشتند، ولی نباید آن گل را می‌خوردیم و حیف شد. باید این کلین‌شیت را حفظ می‌کردیم.

رحمان رضایی درباره حریف بعدی تیم ملی هم حرف زد و در این‌باره گفت: فرقی ندارد؛ هر تیمی بیاید، باید با اقتدار و تمرکز بالا ظاهر شویم. واقعاً اهدافمان را به گونه‌ای انتخاب کرده‌ایم که هر تیمی حریف‌مان باشد، آن دیدار حکم فینال را دارد و در واقع پله پله بالا برویم.

1982391

سوال بعدی از رضایی درباره غیبت کنعانی‌زادگان در بازی بعدی تیم ملی بود و او در واکنش به این سوال گفت: فکرش را کرده‌ایم. مجید حسینی هم رو به بهبودی است. بعد از بازی هم صحبت کردیم و ان‌شاءالله هر کسی را در ترکیب گذاشتیم، بهترین نمایش را داشته باشد.

مربی تیم ملی درباره مصدومین صادق محرمی گفت: مصدویتش شدید بود. پزشکان گفتند با توجه به اینکه قرار است آزمایش بگیرند، الان نمی‌توانند گزارش خاصی بدهند. امیدوارم چیز خاصی نباشد.

دیدگاه‌ها