کد خبر : 1996978 | 04 بهمن 1402 ساعت 08:03 | 54K بازدید | 135 دیدگاه

صحنه‌‌های عجیب در بازی اینتر میامی

هواداران در آمریکا میلی برای دیدن مسی ندارند!

تصاویری که از تماشاگران بازی دوستانه دالاس و اینتر میامی منتشر شده، تعجب هواداران را به دنبال داشته است.

هواداران در آمریکا میلی برای دیدن مسی ندارند!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر میامی در سومین بازی دوستانه‌اش در تور پیش‌فصل برابر دالاس قرار گرفت. زوج لیونل مسی و لوئیز سوارز در این بازی ناکام بود و آنها این دیدار را با شکست ۱-۰ به پایان رساندند.

یکی از چیزهایی که باعث تعجب هواداران شده است صندلی‌های خالی ورزشگاه است. تصاویر باورنکردنی در تگزاس بارانی نشان می‌دهد که در حالی که بازیکنان بزرگی مانند لیونل مسی، لوئیز سوارز و سرخیو بوسکتس در زمین حضور داشته‌اند، اما ورزشگاه صندلی‌های خالی بسیار زیادی دارد.

1982452

در این بازی فقط ۳۲۲۱۱ نفر حضور داشتند. یعنی تقریبا یک سوم ظرفیت استادیوم کاتن بول. صندلی‌های خالی ورزشگاه اولین چیزی بود که بینندگان در پخش زنده بازی مشاهده کردند.

یکی از هواداران نوشته است:«مدیران اینتر میامی با چه تصوری چنین بازی‌ای را برگزار کردند. بازی‌های دبیرستانی بسیار باشکوه‌تر از این بازی برگزار می‌شوند.»

1982453

هوادار دیگری نوشته: «خجالت‌آور است. وقتی مسی را در تیمت داری می‌توانی از این فرصت استفاده کنی و بازی را در یک جا و زمان بهتر برگزار کنی تا هواداران زیادی به ورزشگاه بروند. این تقصیر مدیران تیم است.»

کاربری گفته: «خنده‌دار است. این اگر یک بازی دبیرستانی بود تماشاگران بیشتری جمع می‌کرد. مدیران اینتر میامی باید بهتر کار کنند.»

کاربر دیگری نوشته: «عجیب است که بهترین بازیکن جهان در یک ورزشگاه بازی کرده و حتی نصف آن هم پر نشده.»

1982454

دیدگاه‌ها