کد خبر : 1996988 | 04 بهمن 1402 ساعت 09:58 | 43.3K بازدید | 29 دیدگاه

غول‌های اروپایی به‌دنبال جذب ستاره بایرن مونیخ

میشاییل رشکه، مدیر فنی سابق بایرن مونیخ، می‌گوید چند باشگاه بزرگ اروپایی به دنبال جذب یاشوا کیمیش هستند.

غول‌های اروپایی به‌دنبال جذب ستاره بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، شایعات بسیاری در چند هفته اخیر درباره احتمال جدایی کیمیش از بایرن مونیخ در پایان فصل جاری و در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به گوش رسیده است. 

گفته می‌شود که این بازیکن هم دیگر تمایلی به ادامه حضور در آلیانز آرنا ندارد و مشتاق است که تجربیات جدیدی را در طول دوران فوتبالش به دست آورد و بایرن هم باید در تابستان پیش رو او را بفروشد تا ریسک از دست دادنش به عنوان بازیکن آزاد را نپذیرد. 

رشکه در گفت‌وگو با اسکای اسپورت در این باره اظهار داشت: «شایعاتی درباره علاقه بارسلونا به او وجود دارد. می‌توانم به شما اطمینان بدهم که در لیگ برتر هم بدون شک چند باشگاه خواهان جذب کیمیش هستند. صحبت من درباره باشگاه‌های رده ششم و پایین‌تر نیست، بلکه باشگاه‌های بزرگ صدر جدولی دنبالش هستند. 

1973442

می‌توانم تصور کنم که شاید کیمیش به دنبال تجربه چالش جدیدی باشد. از سوی دیگر، مطمئن هستم که اصلا به پاری سن ژرمن فکر نمی‌کند. هرچند آنها هم مشتاق به خدمت گرفتنش هستند اما تنها باشگاه بزرگ علاقه‌مند به این ستاره آلمانی نیستند. 

رابطه کیمیش با باشگاه بایرن و پیوند عاطفی‌ای که با آنها دارد بسیار قوی و محکم است. مسئله برای او احساسی است که به بایرن دارد و باید دید که شرایط چطور پیش خواهد رفت.»

دیدگاه‌ها