کد خبر : 1997001 | 04 بهمن 1402 ساعت 11:43 | 10.2K بازدید | 1 دیدگاه

بلندپروازی ستاره ناکام: فقط به یورو فکر می‌کنم

لئوناردو بونوچی، ستاره سابق یوونتوس، می‌گوید به حضور در یورو 2024 امیدوار است.

بلندپروازی ستاره ناکام: فقط به یورو فکر می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، بونوچی در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان گذشته تصمیم گرفته یوونتوس را به عنوان بازیکن آزاد ترک کند و به صورت رایگان راهی یونیون برلین شد. 

اما شرایط در این تیم به هیچ وجه برای او خوب پیش نرفت تا ناکامی بزرگی را در آلمان تجربه کرده باشد. این بازیکن در نهایت در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال جدید میلادی تصمیم گرفت راهی فنرباغچه شود. 

این ستاره سابق ایتالیا که آخرین بار در نوامبر 2022 و در جریان شکست 0-2 برابر اتریش در ترکیب تیم ملی این کشور تحت هدایت روبرتو مانچینی بازی کرد حالا امیدوار است که بار دیگر فرصت بازگشت را داشته باشد. 

1977552

بونوچی در گفت‌وگو با سایت رسمی فنرباغچه در این باره اظهار داشت: «هدفم این است که در یورو 2024 حاضر باشم. پیش از پیوستن به این باشگاه هم دیداری با اسپالتی داشتم. می‌دانم که رقابت آسانی نیست و کشورهای قدرتمندی حضور دارند اما ما مدافع عنوان قهرمانی هستیم. باید در آلمان برای قهرمانی دوباره تلاش کنیم. 

برای دفاع از این عنوان به میدان خواهیم رفت. من هم واقعا دوست دارم که یکی از اعضای تیم ملی کشورم باشم. همه دوست دارند آنجا حضور داشته باشند. اگر از من برای حضور در یورو دعوت شود، با تمام وجود تلاش خواهم کرد.»

دیدگاه‌ها