کد خبر : 1997025 | 04 بهمن 1402 ساعت 13:37 | 52.4K بازدید | 82 دیدگاه

بلینگام و امباپه

کاپلو مسی و رونالدوی جدید را معرفی کرد

مربی مشهور ایتالیایی در مصاحبه با مارکا گفت که جود بلینگام و کیلیان امباپه در سال‌های پیش رو برای کسب توپ طلا رقابت اصلی را خواهند داشت.

کاپلو مسی و رونالدوی جدید را معرفی کرد

به گزارش "ورزش سه"، دوران درخشش لیونل مسی و رونالدو در فوتبال اروپا تمام شده و حالا برای کسب توپ طلا نوبت به دیگر ستاره‌های جوان رسیده است. بسیاری معتقدند رقابت بین ارلینگ هالند و امباپه است ولی فابیو کاپلو نظری متفاوت دارد.

1981284

مربی ایتالیایی سابق رئال و میلان، در مصاحبه با مارکا گفت: «هالند بازیکنی متفاوت است و گل‌های زیادی می‌زند. او برای سیتی ستاره موثری است ولی در این تیم دی بروینه نقش اول را دارد و بازیکنی است که در دیدارهای مهم و بزرگ، تعیین‌کننده کار می‌کند و می‌تواند تعادل یک بازی را به سود سیتی برگرداند.»

1982010

کاپلو ادامه داد: «از نظر من مسی و رونالدوی جدید فوتبال اروپا که قرار است سال‌ها برای توپ طلا بجنگند، بلینگام و امباپه هستند. هالند یک جانور درنده درون محوطه جریمه است، ولی بلینگام و امباپه صرفا یک گلزن نیستند. آنها گل می‌زنند ضمن اینکه کیفیت لازم را دارند تا در زمین تیمشان را رهبری کنند. مثلا بلینگام همه چیز در بازی‌اش دیده می‌شود؛ گل، دریبل، پاس‌های تعیین‌کننده و هدایت تیم در سخت‌ترین مقطع بازی. هالند فقط یک شماره 9 است، ولی امباپه و بلینگام فراتر از یک گلزن هستند.»

دیدگاه‌ها