کد خبر : 1997147 | 04 بهمن 1402 ساعت 22:05 | 32.6K بازدید | 7 دیدگاه

با فالو کردن بازیکن جوان

ستاره سوئدی شایعه انتقالش به بارسا را جدی‌تر کرد

لوکاس برگوال، استعداد ۱۷ ساله سوئدی، به شایعات انتقالش به بارسلونا دامن زد.

ستاره سوئدی شایعه انتقالش به بارسا را جدی‌تر کرد

به گزارش "ورزش سه"، در پنجره نقل و انتقالات کنونی صحبت‌هایی از علاقه بارسلونا به جذب لوکاس برگوال شده است. تیم‌های زیادی از سراسر اروپا خواهان به خدمت گرفتن او هستند اما با تایید رسانه‌های سوئدی، خود بازیکن مایل به رفتن به بارسلوناست.

موضع آبی‌اناری‌ها درباره او نامشخص است. علاقه تیم واضح است اما مشکلات مالی مانع بزرگی برای انتقال است. بارسلونا پیشنهادی ۶ میلیون یورویی برای جذب او ارسال کرده که از پیشنهاد ۹ میلیونی منچستر یونایتد کمتر است اما علاقه خود بازیکن به باشگاه کاتالان فاکتور مهمی است.

گفته می‌شود بارسلونا ممکن است در همین پنجره خرید او را نهایی کند و اجازه دهد تا پایان فصل به‌صورت قرضی در باشگاه فعلی‌اش بماند. خبرهایی نیز می‌گویند بارسا در تابستان او را به خدمت می‌گیرد و بازیکن نیز مشکلی با این رویکرد ندارد.

1982690

حالا فعالیت‌های اینستاگرامی برگوال باعث شده که اخبار انتقال قریب‌الوقوعش به بارسلونا جدی‌تر شوند. او امروز در اینستاگرام پائو کوبارسی، مدافع ۱۷ ساله بارسلونا که به‌تازگی اولین بازی‌اش را برای این تیم انجام داده، فالو کرده است.

رسانه‌های سوئدی می‌گویند برگوال با این کار نشان داده که عاشق بارسلونا است و بزودی در انتقالی پیراهن آبی و اناری را بر تن خواهد کرد.

دیدگاه‌ها