کد خبر : 1997157 | 04 بهمن 1402 ساعت 22:58 | 22.9K بازدید | 105 دیدگاه

حواشی جدید برای بارسا: ابعاد جدید پرونده نگریرا

دفتر دادستانی اسپانیا در حال تحقیق در مورد چگونگی ساز و کار باشگاه بارسلونا در زمان پرداخت پول به انریکز نگریرا، نایب‌رئیس سابق کمیته ‏داوران، است.

حواشی جدید برای بارسا: ابعاد جدید پرونده نگریرا

به گزارش "ورزش سه"، حدود ۱۱ ماه از اولین باری که ماجرای پرداخت پول به انریکز نگریرا از طرف باشگاه بارسلونا منتشر شد، می‌گذرد. از آن زمان ادعاهای زیادی در مورد پرونده نگریرا و بارسلونا منتشر شده است. در حال حاضر مهم‌ترین تحقیق دادگاه در این پرونده، چگونگی واریز پول برای اوست.

بارسلونا در یک مدت ۱۷ ساله، حدود ۸ میلیون یورو به نگریرا پرداخت کرده است. اتهامات می‌گویند همه این مبالغ رشوه و برای کمک به بارسا در زمین بوده‌اند، اما خود باشگاه همه اتهامات را بی‌اساس خوانده و مدعی شده که تمام پرداختی‌ها قانونی بوده‌اند.

1982702

امروز خبر جدیدی در مورد این پرونده منتشر شد. قاضی دادگاه می‌خواهد بفهمد که پروتکل باشگاه بارسلونا چگونه تعریف شده که نگریرا حدود ۲۰ سال از آنها پول دریافت کرده. آنها می‌خواهند بفهمد بارسلونا در طول این بازه به چه بهانه‌ای مبالغ را پرداخت کرده و وضعیت در آن زمان توسط مدیران باشگاه چگونه به تصویر کشیده شده است.

این تحقیق می‌تواند پای افراد بیشتری را به پرونده باز کند و باعث مشخص شدن ابعاد جدیدی شود. قاضی همچنین در این تحقیق می‌خواهد بفهمد چه کسی دستور پرداختی‌ها را صادر کرده است، آیا دستورالعمل‌هایی برای پنهان کردن پرداختی‌ها در حساب‌ها وجود داشته، و چه کسی پرداختی‌ها را در طول این مدت انجام داده است. پاسخ همه این سوالات حواشی جدیدی را برای بارسلونا به وجود خواهد آورد.

دیدگاه‌ها