کد خبر : 1997179 | 05 بهمن 1402 ساعت 00:48 | 62.8K بازدید | 29 دیدگاه

صحنه‌های تلخ در سن مامس

مصدومیت شدید ستاره بارسا: با گریه تعویض شد (عکس)

الکس بالده، ستاره بارسلونا، پس از مصدومیت در نیمه اول دیدار مقابل اتلتیک بیلبائو، با گریه زمین را ترک کرد.

مصدومیت شدید ستاره بارسا: با گریه تعویض شد (عکس)

به گزارش ورزش سه"، یکی از عوامل اصلی بحران و وضعیت وخیم فعلی ژاوی هرناندز در بارسلونا مصدومیت بازیکنان کلیدی بوده است. او بارها این مورد را در مصاحبه‌هایش ذکر کرده و مدیریت باشگاه نیز این ادعا را قبول دارد.

یکی دیگر از ستاره‌های مهم ترکیب ژاوی در بازی امشب بارسلونا دچار مصدومیت شد. آبی‌اناری‌ها در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا دل ری به مصاف اتلتیک بیلبائو رفتند.

الکس بالده، مدافع کنار جوان آنها نیز در ترکیب اصلی قرار داشت. در دقیقه ۲۳ او هنگام کورس با بازیکن حریف ناگهان پایش را گرفت و به زمین افتاد. کادر پزشکی به سرعت وارد زمین شدند و او را تحت معاینه قرار دادند.

1982731
1982733
1982732
1982734

از وضعیت اولیه این بازیکن می‌شد حدس زد که مصدومیتش شدید است و قطعاً نمی‌تواند به بازی ادامه دهد. کادر پزشکی لحظاتی بعد از ورود به زمین این موضوع را تایید کرد و ستاره بارسلونا به خارج از زمین برده شد. او در هنگام خروج گریه می‌کرد و به‌نظر می‌رسید دچار آسیب‌دیدگی شدیدی شده است. پس از این اتفاق هواداران بارسا در سن مامس ایستاده او را تشویق و به رختکن بدرقه کردند.

بر اساس گزارش‌های اولیه مصدومیت بالده از ناحیه همسترینگ است و وضعیتش در حدس‌های ابتدایی خوب به‌نظر نمی‌رسد. باید دید با آزمایش‌های بیشتر شدت آسیب‌دیدگی او چقدر است.

دیدگاه‌ها