کد خبر : 1997195 | 05 بهمن 1402 ساعت 07:44 | 44.7K بازدید | 19 دیدگاه

غم بزرگ ستاره سابق لیورپول: پسرم نابینا شد

مایکل اوون، ستاره سابق لیورپول، از رنج بزرگی که خانواده‌اش با آن روبرو شده و مربوط به نابینایی پسرش بوده است پرده برداشت.

غم بزرگ ستاره سابق لیورپول: پسرم نابینا شد

به گزارش "ورزش سه"، جیمز اوون ۱۷ ساله‌ به دلیل مشکلات ژنتیکی و یک بیماری خاص ناشی از آن دیدار قادر نیست مانند گذشته دنیای اطرافش را ببیند و پذیرش این موضوع برای خانواده‌اش بسیار دشوار بود.

این بیماری به دلیل شرایط خاصی که دارد غیر قابل درمان به حساب می‌آید و به همین دلیل اوون از روزهای سختی و دردناک و محدودیت‌های ایجاد شده برای پسرش در سال‌های پیش‌رو صحبت کرد.

این ستاره سابق لیورپول در گفتگو با دیلی میل اظهار داشت: "در ابتدا برایم سخت بود. مطمئنا هر کسی دوست دارد فرزندش زندگی بی‌نقصی داشته باشد اما این مانعی در مسیر زندگی جیمز است. او باید با این شرایط کنار بیاید و خودش را سازگار کند.

او بیشتر از چیزی در دنیا برایم ارزش و اهمیت دارد و اگر می‌توانستم چشمانم را به او می‌دادم و حاضر بودم جایم را با او عوض کنم. اما این شرایطی است که به وجود آمده و اگر بخواهیم تا ابد بپرسیم که چرا چنین چیزی برای ما رخ داد درست نیست.

واقعیت این است که چند سال قبل وقتی اولین بار این تشخیص را دادند، ما ویران شدیم اما یاد گرفتیم که چطور باید در کنار هم کارهایی را انجام دهیم. او می‌شنود، حرف می‌زند و می‌خندد."

دیدگاه‌ها