کد خبر : 1997209 | 05 بهمن 1402 ساعت 10:21 | 47K بازدید | 104 دیدگاه

طعنه والورده به بارسا: این شب را فراموش نمی‌کنم!

ارنستو والورده، سرمربی اتلتیک بیلبائو، از این که تیمش با حذف بارسلونا راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی شد بسیار خوشحال است.

طعنه والورده به بارسا: این شب را فراموش نمی‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیک بیلبائو شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی اسپانیا به مصاف بارسلونا رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 2-4 شکست دهد و راهی مرحله نیمه نهایی این مسابقات شود. 

آنها خیلی زود و در ثانیه 40 با یک گل از حریف پیش افتادند اما شاگردان ژاوی توانستند با دو گل پاسخ بدهند و در ابتدای نیمه دوم بود که بازی به تساوی کشیده شد. دو گل از برادران ویلیامز در وقت اضافه باعث شد که این اتلتیک باشد که بارسا را از گردونه رقابت‌ها حذف می‌کند. 

والورده پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگاران صحبت‎‌های جالبی را مطرح کرد. 

1982786

اهمیت جام حذفی برای اتلتیک: ما اهمیت خاصی برای این جام قائل هستیم و حالا هیجان بسیاری داریم. این چیزی است که ما را به پیش می‌راند و هواداران هم جو بسیار خوبی ایجاد می‌کنند. در این دیدار به خودمان باور داشتیم و پاداش آن را هم گرفتیم. همه دوست داشتیم صعود کنیم و حالا در نیمه نهایی هستیم. 

پیروزی در دیدارهای حساس: در فوتبال بارها شکست می‌خورید و وقتی به گذشته نگاه کنید این دیدارها را به‌خاطر خواهید داشت، خصوصا مردم. مردم در طول زمان دیدارهایی که شما در آن پیروز شدید را به‌خاطر می‌آورند. این که ما از بارسا ضربه بخوریم اجتناب ناپذیر است اما نشان دادیم که قدرت ما در سن مامس چقدر زیاد است. 

احساس شخصی: این بازی پر از احساسات متفاوت بود و شبی که توانستیم همه آنها را تجربه کنیم. ما گل زدیم، آنها برگشتند و سپس ما بودیم که به بازی برگشتیم. بازی ریتم خیلی خوبی داشت. هر دو تیم در پایان بازی بسیار خسته بودند. هرگز این شب را فراموش نخواهم کرد.

دیدگاه‌ها