کد خبر : 1997246 | 05 بهمن 1402 ساعت 13:44 | 18.4K بازدید | 17 دیدگاه

شدت یافتن مصدومیت گنابری

قطعی: ستاره بایرن به لیگ قهرمانان نرسید

خبرهای بد مصدومیت برای بایرن تمام نشدنی به نظر می‌رسند. سرژ گنابری برای ریکاوری هنوز به یک ماه ونیم دیگر نیاز دارد.

قطعی: ستاره بایرن به لیگ قهرمانان نرسید

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ یک روز آرام ندارد. در حالی‌که بایرلورکوزن همچنان به پیش می‌رود و نشان داده که پتانسیل لازم برای قهرمانی در بوندسلیگا را دارد، در بایرن پایه‌های پروژه شروع به لرزیدن کرده است.

توماس توخل که روزهای سختی در بایرن تجربه می‌کند، اخیرا با صحبت‌های خود هواداران را نگران کرد. او بعد از باخت به برمن، به این نکته اشاره داشت که چیزی در رختکن کار نمی‌کند و این می‌تواند منجر به تغییراتی احتمالی شود، اگرچه واقعیت این است که آنها هنوز در بوندسلیگا شانس مسلم قهرمانی هستند.

1982469

معضل بزرگ این روزهای توخل، مصدومیت‌ها هستند. بایرن مونیخ حداقل تا ابتدای ماه مارس نمی‌تواند روی یکی از ستون‌های اصلی خود حساب کند. اگرچه سرژ گنابری پیش از این یک ماه و نیم به دلیل مصدومیت همسترینگ از تیم دور بوده، اکنون گزارش‌ها نشان می‌دهد که او هنوز زمان زیادی برای حضور مجدد دارد.

در حالی‌که وینگر آلمانی به‌صورت انفرادی تمرین می‌کند و تحت درمان زیر نظر فیزیوتراپ و خدمات پزشکی باشگاه است، آخرین ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که او هنوز در نیمه راه روند بهبودی خود است، بنابراین اگر همه چیز خوب پیش برود، گنابری دوباره در اوایل ماه مارس ظاهر خواهد شد. 

1981760

همچنین بایرن دیشب در بازی برابر یونیون برلین که 1-0 پیروز شد، دایو اوپامکانو و کنراد لایمر را هم به دلیل مصدومیت از دست داد. بایرن 25 بهمن میهمان لاتزیو در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است و غیبت گنابری قطعی شده است. باید دید وضعیت دیگر مصدومان تیم به کجا خواهد رسید.

دیدگاه‌ها