کد خبر : 1997314 | 05 بهمن 1402 ساعت 21:00 | 24.6K بازدید | 22 دیدگاه

الهه منصوریان در 32 سالگی کنار رفت

خداحافظی غیرمنتظره خواهر کوچک‌تر شهربانو!

الهه منصوریان بعد از پایان لیگ ووشو و به شکلی غیرمنتظره از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

خداحافظی غیرمنتظره خواهر کوچک‌تر شهربانو!

به گزارش "ورزش سه"، چندی قبل بود که الهه منصوریان بعد از کسب مدال نقره بازی‌های آسیایی هانگژو با چشمانی اشکبار روبروی دوربین‌ها قرار گرفت و گفت شاید دیگر فرصتی پیش نیاید که او بتواند طلسم طلایی نشدنش در بازی‌های آسیایی را بشکند. شاید آن روز کمتر کسی تصور می‌کرد که این قهرمان شناخته‌شده ووشوی ایران تصمیم به خداحافظی زودهنگام بگیرد.

الهه منصوریان که یک خواهر بزرگ‌تر به نام شهربانو و یک خواهر کوچک‌تر به نام سهیلا را هم همواره در کنار خود در تیم ملی می‌دید، امروز مثل سال‌های اخیر تیم سپاهان را در فینال لیگ ووشو همراهی کرد و توانست به همراه خواهرانش و زردپوشان اصفهانی جشن قهرمانی بگیرد، اما اتفاق عجیب بعد از پایان مسابقات رخ داد و الهه منصوریان با بوسیدن چهارگوشه زمین ووشو از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

1982995
خواهران الهه نقش اصلى را در مراسم خداحافظى او بازى كردند و سهيلا خواهر بزرگ‌تر خود را روى دوش گرفت.

این قهرمان آسیا و جهان که مدال های پرتعدادی در کارنامه خود دارد و حتی در لیگ حرفه‌ای ووشو در چین هم بارها خوش درخشیده، فقط 32 سال سن دارد و کمتر کسی تصور می‌کرد که او در این سن و سال تصمیم به پایان دادن به دوره قهرمانی‌اش بگیرد. 

نقره جهانی کانادا ۲۰۰۹، طلای جام‌جهانی چین ۲۰۱۰، طلای جام‌ قفقاز ۲۰۱۰، برنز بازی‌های آسیایی گوانگ‌ژو ۲۰۱۰، برنز جهانی ترکیه ۲۰۱۱، طلای جهانی مالزی ۲۰۱۳، نقره آسیایی، اینچئون ۲۰۱۴ و طلای آسیایی تایوان ۲۰۱۶ از جمله افتخارات الهه منصوریان در دوران قهرمانی بود.

1982997
قهرمانى با سپاهان آخرين افتخار الهه منصوريان در دوران حرفه‌اى خود بود.

شاید خداحافظی این قهرمان ووشو را بتوان یک شوک به ورزش ایران دانست، در حالی که هنوز خواهر بزرگ‌تر او، شهربانو منصوریان، از دنیای قهرمانی خداحافظی نکرده است.

دیدگاه‌ها