کد خبر : 1997458 | 06 بهمن 1402 ساعت 13:17 | 51.5K بازدید | 50 دیدگاه

اللهیار پیراهن وسترلو را می‌پوشد

مقصد غیرمنتظره صیادمنش در لیگ بلژیک

رسانه‌های نزدیک به باشگاه هال سیتی، از انتقال اللهیار صیادمنش به لیگ بلژیک خبر می‌دهند.

مقصد غیرمنتظره صیادمنش در لیگ بلژیک

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که از مدت‌ها قبل نیز اعلام شده بود، اللهیار صیادمنش در نقل و انتقالات زمستانی از باشگاه هال سیتی جدا شده و فوتبالش را در تیم دیگری دنبال خواهد کرد. او در آستانه حضور در لیگ هلند بود که در نهایت انتقال او منتفی شد و حالا از بلژیک به‌عنوان مقصد جدید او یاد می‌شود.

چندی پیش بود که لیام روزنیور سرمربی هال سیتی درباره صیادمنش گفته بود: «الهیار در آستانه جدایی به‌صورت قرضی است. ما با باشگاه دیگری در این زمینه به توافق رسیدیم. فکر می‌کنم او نیاز دارد به تیمی برود که فرصت بازی بیشتری داشته باشد تا اعتماد به نفسش را دوباره به دست آورد.»

در آن زمان تصور می‌شد که بازیکن جوان ایرانی فوتبالش را در تیم فورتونا سیتارد هلند ادامه خواهد داد اما عدم برخی توافق‌ها سبب شد تا کار پیوستن این بازیکن به تیم هلندی منتفی شود و اکنون رسانه نزدیک به باشگاه هال سیتی از وسترلو بلژیک به‌عنوان مقصد جدید این اللهیار یاد کرده است.

1983209

وب‌سایت هال دیلی میل در گزارشی نوشته است:

به نظر می رسد هال سیتی برای یک پایان شلوغ در پنجره نقل و انتقالات زمستانی آماده است و انتظار می‌رود تعداد زیادی از بازیکنان این تیم با جدایی از جمع شاگردان لیام روزنیور، جا را برای خریدهای جدید باز کنند، پنجره‌ای که ساعت 23 روز پنج‌شنبه هفته آینده بسته می‌شود.

اللهیار صیادمنش، جیسون لوکیلو و مت اینگرام همگی مورد توجه باشگاه‌های دیگری قرار گرفته‌اند و تصور می‌شود که هال سیتی آماده است تا جدایی آنها را تایید کند.

هال دیلی میل می‌داند که اللهیار به انتقال قرضی به تیمی در لیگ حرفه‌ای بلژیک به نام وسترلو نزدیک است، صیادمنش اوایل این ماه به جدایی نزدیک‌تر بود. او از دیدار جام حذفی برابر بیرمنگام سیتی کنار گذاشته شد اما انتقال او به تیم هلندی فورتونا سیتارد محقق نشد.

او از آن زمان به تیم اصلی روزنیور بازگشته است و در اواخر جمعه شب گذشته در پیروزی 1-0 مقابل ساندرلند نقش مهمی را ایفا کرد. با این حال، انتقال به بلژیک در حال تکمیل است و می‌توان خبر آن را فاش کرد.

لازم به ذکر است که تیم وسترلو با 21 امتیاز در رتبه یازدهم جدول لیگ بلژیک قرار دارد. این تیم در فصل 2021 – 2022 با قهرمانی در لیگ دسته دوم موفق شد به رقابت‌های ژوپیر لیگ صعود کند و دو فصل است که در بالاترین سطح لیگ بلژیک حضور دارد.

دیدگاه‌ها