کد خبر : 1997479 | 06 بهمن 1402 ساعت 15:19 | 7.7K بازدید | 3 دیدگاه

ژیرو: زلاتان در کار پیولی دخالت نمی‌کند!

اولیویه ژیرو، مهاجم میلان، می‌گوید کار زلاتان ابراهیموویچ در میلان با وظایف استفانو پیولی، سرمربی تیم، تداخل ندارد.

ژیرو: زلاتان در کار پیولی دخالت نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، ستاره فرانسوی خط حمله میلان از جمله بازیکنان درخشان تیم استفانو پیولی در فصل جاری بوده است. او در این فصل سری آ در 17 بازی که به‌صورت ثابت به میدان رفته، موفق به زدن 10 گل شده است و علاوه‌بر آن وظیفه رهبری تیم را بر دوش داشته است. او امروز در مصاحبه‌ای با گاتزتا دلو اسپورت از شرایطش در میلان صحبت کرده است.

حمایت از پیولی؟
"بله زمانی که تحت فشار بود بود با او صحبت کردم. به او گفتم که خودم هم از این روزها داشته‌ام و هر وقت بخواهد می‌تواند با من صحبت کند. وقتی به رم گل زدم، با او جشن گرفتم. من و مربی به یکدیگر اعتماد متقابل داریم. من همیشه بهترین خودم را برای تیم می‌دهم و او این را می‌داند."

تمدید می‌کنید یا تابستان به آمریکا می‌روید؟
"من هنوز نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. فعلا می‌دانم که در میلان خوشحالم و کارهای بزرگی برای انجام دادن دارم. با میلان، این یک داستان عاشقانه عالی است. من و باشگاه هنوز درباره تمدید صحبت نکرده‌ایم، بعداً خواهیم دید و تصمیم خواهیم گرفت. مهم‌ترین چیز این است که فعلا روی اهداف تیم متمرکز بمانیم.
کشورهای دیگری هم به‌جز آمریکا هستند. در پایان فصل فرصت‌های بیشتری وجود خواهد داشت و من تصمیم خواهم گرفت. هم به‌عنوان یک پدر و به‌عنوان یک فوتبالیست باید محل زندگی بعدی‌ام را مشخص کنم.”

اگر میلان برای فصل بعد مهاجم جدید و جوان‌تری را به خدمت بگیرد استرس می‌گیرید؟
"مشکلی نیست، من از رقابت نمی‌ترسم بلکه به من انگیزه می‌دهد تا کارهای بیشتری انجام دهم."

1983244

نقش زلاتان ابراهیموویچ در باشگاه؟
"ایبرا یک رابط بین کادر فنی و تیم است. او بدون اینکه در کار پیولی دخالت کند تیم را به کادر فنی متصل می‌کند. او اینجاست تا به‌خصوص در رویکرد ذهنی و از نظر انگیزه به تیم کمک کند.
او همیشه من را تشویق می‌کند از من می‌خواهد که با تیم ارتباط بگیرم و به هم تیمی‌هایم کمک کنم. او می‌داند که این تیم جوانی است که به تجربه نیاز دارد، بنابراین می‌خواهد بازیکنان با تجربه‌تر با بقیه صحبت کنند و نمونه باشند. او می‌خواهد من یک رهبر برای این تیم باشم."

رافائل لیائو از سپتامبر در سری آ گل نزده است؟
"انتظارات زیادی از او وجود دارد. رافا می‌داند که کارهایی بیشتر از این از دستش بر می‌آید. به‌عنوان یک هم‌تیمی، می‌توانم بگویم که بازیکنی مثل او حتی زمانی که گل نمی‌زند، تعیین کننده است. بسیاری از جنبه‌ها در یک تیم مهم هستند، حتی اگر بلافاصله آشکار نشوند. ما می‌دانیم که رافا می‌تواند کارهای بیشتری برای تیم انجام دهد و از او حمایت می‌کنیم. او به ثبات، اعتماد به نفس و البته چند گل دیگر نیاز دارد."

دوست دارید یک روز مدیر ورزشی میلان بشوید؟
"من دوست دارم مدیر ورزشی شوم. دوست ندارم مربی بشوم، استرس این کار بالا است. اما مدیر ورزشی بودن جالب است. چون می‌توانید به پیشرفت هر دو تیم اول و دوم نظارت کنید."

آیا میلان همچنان می‌تواند قهرمان سری آ شود؟
"هدف تمرکز بر مسیر است. اگر به عملکرد خوب خود ادامه دهیم و کارها را به درستی انجام دهیم، می‌توانیم به یوونتوس و اینتر که فصل فوق العاده‌ای را سپری می‌کنند، نزدیک شویم. ما در ماه آوریل یکی پس از دیگری با هر دوی آنها روبرو خواهیم شد، ما باید به بهترین شکل ممکن به آن رقابت‌ها برسیم. باید امتیاز بگیریم و بعد صحبت کنیم. در حال حاضر، کار برای عنوان قهرمانی سخت است."

دیدگاه‌ها