کد خبر : 1997652 | 07 بهمن 1402 ساعت 12:15 | 36.5K بازدید | 32 دیدگاه

گزارش اسپورت

اثر دومینویی جدایی کلوپ روی رئال مادرید و بارسا!

جدایی یورگن کلوپ از لیورپول نه تنها روی آینده این باشگاه تاثیرات زیادی خواهد گذاشت که احتمالا باعث رقابت رئال و بارسا در تابستان 2025 برای مربی جدید نیز می‌شود.

اثر دومینویی جدایی کلوپ روی رئال مادرید و بارسا!

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ دیروز همه را شوکه کرد. مربی آلمانی تایید کرد که در پایان فصل و بعد از 9 سال از لیورپول خواهد رفت و تا تابستان 2025 هدایت هیچ تیم ملی و باشگاه را قبول نخواهد کرد. 

کلوپ همچنین تاکید کرد که در انگلیس هدایت هیچ تیمی دیگری غیر از لیورپول را برعهده نمی‌گیرد حتی اگر از گرسنگی در حال مردن باشد. به این ترتیب آینده کلوپ خارج از انگلیس خواهد بود.

1983499

اسپورت در این باره نوشته است که جدایی کلوپ، اثر خود را روی رئال مادرید و بارسلونا نیز خواهد گذاشت اما چگونه؟

از حالا بسیاری معتقدند جانشین کلوپ در لیورپول کسی جز ژابی آلونسو نخواهد بود. ژابی گزینه اول جانشینی آنچلوتی در رئال بود اما با تمدید مربی ایتالیایی تا 2026، او فعلا شانسی برای نشستن روی نیمکت کهکشانی‌ها ندارد.

با رفتن ژابی به لیورپول، رئال مادرید بعد از کارلتو گزینه اول جانشینی او را از دست خواهد داد و ژابی چند سالی روی نیمکت قرمزها مشغول خواهد بود. در مورد کلوپ نیز گفته می‌شود مقصد بعدی‌اش تیم ملی آلمان است و او قرار است جانشین یولیان ناگلزمان شود که احتمالا بعد از یورو 2024 از سمت خود کناره‌گیری کرده و به فوتبال باشگاهی بر می‌گردد. 

1957178

از نظر اسپورت، ناگلزمان در تابستان 2024 و حداکثر یک سال دیرتر برای رئال مادرید و بارسا در دسترس خواهد بود. هر دو غول اسپانیایی بعید نیست در تابستان 2025 یا همین تابستان پیش رو به دنبال مربی جدید باشند. 

ژاوی در بارسا شرایط خوبی ندارد و اگر رئال نتواند امسال فاتح لالیگا یا لیگ قهرمانان شود، بعید نیست حکم برکناری کارلتو نیز صادر شود. جدایی کلوپ به نوعی باعث خواهد شد رئال و بارسا برای در اختیار گرفتن ناگلزمان وارد رقابت شوند. فراموش نکنیم که رئال سه سال پیش با ناگلزمان وارد مذاکراتی جدی نیز شده بود. پیش‌بینی اسپورت درست از آب در می‌آید؟

دیدگاه‌ها