کد خبر : 1997687 | 07 بهمن 1402 ساعت 13:50 | 75.1K بازدید | 66 دیدگاه

لئو می‌خواهد تا جام جهانی 2026 باشد

اسکالونی تایید کرد: خبر بزرگ در مورد مسی

لیونل اسکالونی تایید کرد که هدف لیونل مسی بازی در جام جهانی 2026 است ولی باید دید از نظر ذهنی او چه شرایطی خواهد داشت.

اسکالونی تایید کرد: خبر بزرگ در مورد مسی

به گزارش "ورزش سه"، لیونل اسکالونی که توانست آرژانتین را قهرمان جام جهانی 2022 کند، پس از حرف و حدیث‌های بسیار قراردادش را تا جام جهانی بعدی نیز تمدید کرد و هدایت آلبی سلسته را برعهده خواهد داشت.

1983537

یکی از مهم‌ترین سوالات از اسکالونی در هر مصاحبه در مورد آینده مسی است. او در مصاحبه با مارکا نیز با این پرسش مواجه شد و گفت: «من و لئو اغب باهم صحبت می‌کنیم و می‌دانم که هدف او بازی در جام جهانی 2026 است. از نظر فیزیکی تردیدی ندارم که او مشکلی برای حضور در جام جهانی بعدی نخواهد داشت ولی مشکل اصلی، ذهنیت بازیکن است. تعداد زیادی از بازیکنان مسنی که در جام جهانی بوده‌اند، می‌شود مثال زد ولی باید دید دو سال بعد لئو از نظر ذهنی چه شرایطی خواهد داشت. الان می‌دانم او قصد خداحافظی ندارد.»

اسکالونی در مورد حضور مسی و دی ماریا در المپیک و نیز حضور خودش روی نیمکت تیم المپیک آرژانتین گفت: «اول از همه بگویم که خاویر ماسکرانو مربی تیم المپیک خواهد بود. ابتدا باید تیم سهمیه به دست بیاوریم و در صورت صعود، خاویر خودش روی نیمکت تیمش می‌نشیند نه من. در مورد مسی و دی ماریا هم باید از خودشان بپرسید.»

1963109

اعتراضات به جایزه دبست 2023 لیونل مسی: «من فکر می‌کنم بحث فراتر از فوتبال است. فکر نمی‌کنم بین بازیکن یا مربیان بحثی وجود داشته باشد که چرا مسی برنده شد. اگر هالند یا امباپه آن جایزه را می‌بردند نیز خوب بود. اینها بحث‌های رسانه‌ای هستند. وقتی با رای فوتبالی‌ها مسی برنده شد، اعتراض در این مورد کمی عجیب است.»

دیدگاه‌ها