کد خبر : 1997699 | 07 بهمن 1402 ساعت 14:21 | 21.7K بازدید | 19 دیدگاه

چرا این همه نشست خبری؟

کلوپ داغ دل مربیان را تازه کرد

یورگن کلوپ دیروز در نشست خبری خود که در آن در مورد جدایی‌اش از لیورپول خبر داد، به تعداد زیاد نشست‌های خبری مربیان نیز انتقاد کرد.

کلوپ داغ دل مربیان را تازه کرد

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ دیروز اعتراف کرد که دیگر برایش انرژی کافی نمانده تا در لیورپول به کار ادامه دهد. او به تعداد زیاد بازی‌ها و کمبود زمان برای استراحت و کنار خانواده بودن اشاره داشت.

کلوپ 9 سال در لیورپول مشغول فعالیت است و مربیگری را شغلی تمام وقت خواند که در طول سال تنها دو تا سه هفته زمان برای بودن کنار خانواده دارد. مربی آلمانی به فشارهای زیاد روی یک مربی نیز تاکید کرد و اینکه گاه در طول هفته مجبور است در 6 نشست خبری حاضر شده و توسط خبرنگاران به چالش کشیده شود.

1983553

مارکا در همین رابطه گزارش داد که این حرف کلوپ، در واقع حرف دل همه مربیان است و آنها نیز به زیاد بودن تعداد نشست‌های خبری به‌خصوص پس از بازی‌ها اعتراض دارند. فشار روی یک مربی بعد از بازی به قدری زیاد است که ممکن است نتواند روی اعصاب خود در نشست خبری مسلط شود و گاه تنش‌هایی بین مربی و خبرنگاران ایجاد می‌شود. 

اخیرا کارلو آنچلوتی، مورینیو، سیمئونه و ژاوی نیز به این مورد اشاره کرده بودند. باید دید لیگ‌ها و نیز یوفا به این مورد توجه خواهند کرد و از تعداد نشست‌های خبری کاسته می‌شود یا خیر. باید توجه داشت که در برخی کشورها غیبت مربی در نشست خبری برای باشگاه جریمه‌هایی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها