کد خبر : 1997744 | 07 بهمن 1402 ساعت 17:29 | 52.4K بازدید | 44 دیدگاه

خطیر به باشگاه گل‌گهر رفت!

مدیرعامل باشگاه استقلال به طور جدی پیگیر جذب بازیکن گل‌گهر است.

خطیر به باشگاه گل‌گهر رفت!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال یکی از اهداف نقل و انتقالاتی خود را روی جذب مهدی تیکدری گذاشته تا بتواند این بازیکن را از گل‌گهر به خدمت بگیرد و به همین منظور علی خطیر مذاکراتش را با سیرجانی‌ها جدی‌تر از همیشه پیش برده است.

مصدومیت کوین یامگا از ناحیه چشم و غیبت احتمالی او تا پایان فصل موجب شده تا جواد نکونام تصمیم به انتخاب بازیکن جایگزین بگیرد و نام مهدی تیکدری را به باشگاه استقلال داده و علی خطیر، مدیرعامل آبی پوشان نیز به دنبال جذب این بازیکن از گل‌گهر سیرجان است که البته روند سختی را هم دنبال می‌کند.

مهدی تیکدری که تجربه بازی در مس کرمان و تراکتور را در کارنامه دارد و طی دو فصل و نیم اخیر برای گل‌گهر سیرجان به میدان رفته، مورد توجه جواد نکونام قرار گرفته و به همین منظور علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال نیز شخصا راهی باشگاه گل‌گهر شده تا مقدمات جذب این بازیکن را فراهم کند و رضایت طرف مقابل را بگیرد.

1795996

تیکدری در این فصل برخلاف دو سال گذشته جایگاه ثابتی در ترکیب گل‌گهر نداشته و به همین دلیل سیرجانی‌ها نیز قصد دارند در صورت توافق با علی خطیر، رضایت او را به مقصد استقلال صادر کنند که البته مذاکرات بین طرفین ادامه دارد.

باشگاه استقلال پیشنهادات خود را برای گل‌گهر ارائه داده که گفته می‌شود یکی از آنها، انتقال سامان تورانیان و پرداخت یک مبلغ مشخص به سیرجانی‌ها برای جذب مهدی تیکدری است.

دیدگاه‌ها