کد خبر : 1997801 | 07 بهمن 1402 ساعت 21:35 | 8.3K بازدید | 7 دیدگاه

ادای احترام به بکن‌باوئر در دیدار بارسا-ویارئال

قبل از دیدار بارسلونا مقابل ویارئال در ورزشگاه لوئیس کمپانیس برای احترام به فرانس بکن باوئر، هوراشیو سگوئی و هواداران فقید سویا که به تازگی جان خود را از دست داده‌اند، یک دقیقه سکوت برقرار شد.

ادای احترام به بکن‌باوئر در دیدار بارسا-ویارئال

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در هفته بیست و دوم رقابت‌های لالیگا به مصاف ویارئال در خانه این تیم رفته است. آبی و اناری‌ها 4۴ امتیازی هستند و با رئال صدرنشین ۱۰ امتیاز فاصله دارند. آنها برای زنده نگه داشتن امیدهای خود برای فتح لیگ داخلی نیاز به یک پیروز دشوار خارج از خانه دارند.

قبل از سوت شروع این بازی، بازیکنان دو تیم به چند دلیل یک دقیقه سکوت کردند. اول برای احترام به فرانس بکن باوئر، اسطوره فقید فوتبال آلمان و جهان و بعد برای ادای احترام به هوراشیو سگوئی، خبرنگار ورزشی مشهور اسپانیایی قرن گذشته که به تازگی در 93 سالگی درگذشته است.

1983721

در آخر هم برای سه هوادار سویا که در یک سانحه رانندگی جاده‌ای و در راه دیدن بازی تیمشان مقابل اتلتیکو مادرید در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری جان خود را از دست دادند. این افراد هنگام حادثه در راه رسیدن به ورزشگاه واندامتروپولیتانو بودند، جایی که اتلتیکو مادرید میزبان تیم محبوبشان بود. این مورد به صورت تکان دهنده‌ای در رسانه‌های اسپانیایی پخش شده و احساسات بسیاری از مردم را درگیر کرده است. اتلتیکومادرید این دیدار را با نتیجه 1-0 پیروز شد و به نیمه نهایی صعود کرد.

دیدگاه‌ها