کد خبر : 1997858 | 08 بهمن 1402 ساعت 06:45 | 39.1K بازدید | 34 دیدگاه

راز بزرگ: پاسخ منفی کلوپ به پیشنهاد چلسی!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، به پیشنهاد رومن آبراموویچ برای قبول هدایت چلسی پاسخ منفی داد.

راز بزرگ: پاسخ منفی کلوپ به پیشنهاد چلسی!

به گزارش "ورزش سه"، کلوپ روز جمعه با انتشار ویدیویی اعلام کرد که قصد دارد در پایان فصل آنفیلد را ترک کند و این آخرین ماه‌های حضور او روی نیمکت لیورپول به عنوان سرمربی است. 

این مربی آلمانی در سال 2015 و پس از دوران موفقی که در بروسیا دورتموند داشت تصمیم گرفت راهی لیورپول شود تا وظیفه سنگین هدایت این تیم را برعهده بگیرد و توانست به یکی از بهترین مربیان تاریخ این باشگاه هم تبدیل شود و افتخارات بسیاری از جمله قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان را برای آنها به ارمغان بیاورد. 

حالا اتلتیک ادعای جالبی را مطرح کرده است که بدون شک حسرت بزرگی برای هواداران چلسی به همراه خواهد داشت. آنها مدعی شده‌اند که آبراموویچ، مالک سابق باشگاه چلسی، علاقه زیادی به همکاری با کلوپ داشت و حتی پیشنهادی را هم در آن زمان به او ارائه کرد. 

1983252

با این حال، کلوپ با وجود این که دوست داشت به لیگ برتر بیاید و تجربه مربیگری در این رقابت‌ها را به دست آورد اما به دلیل شهرت مالک سابق این باشگاه به اخراج زودهنگام مربیان و فرصت ندادن به آنها تصمیم گرفت که این پیشنهاد را رد کند. 

او سپس به فاصله کوتاهی پس از آن پیشنهاد لیورپول را پذیرفت و 9 سال هم در این تیم ماند تا به یکی از اسطوره‌های آنها تبدیل شود.

دیدگاه‌ها