کد خبر : 1997883 | 08 بهمن 1402 ساعت 09:49 | 16.4K بازدید | 16 دیدگاه

ادعای کاپیتان بارسا: مقصر ما هستیم، نه ژاوی!

رونالد آرائوخو، کاپیتان بارسلونا، اعلام کرد که همه بازیکنان این تیم از ژاوی حمایت می‌کنند.

ادعای کاپیتان بارسا: مقصر ما هستیم، نه ژاوی!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لالیگا در ورزشگاه خانگی‌اش به مصاف ویارئال رفت و در یک بازی جذاب و پر از اتفاق با نتیجه 3-5 شکست خورد.

این شکست باعث شد که ژاوی تصمیمش برای قطع همکاری با بارسلونا را به صورت رسمی و علنی اعلام کند. او در نشست خبری پس از این دیدار تایید کرد که پس از پایان فصل جاری و در تابستان آینده بارسا را ترک خواهد کرد و هدایت این تیم را برعهده نخواهد داشت. 

آرائوخو پس از پایان بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «البته که ما در کنار ژاوی هستیم. از زمانی که او به این تیم آمد، کمک بسیاری به ما کرد. اینطور نیست که ما هیچ دستاوری نداشته باشیم. فصل گذشته توانستیم بازی بسیار خوبی ارائه کنیم و در لالیگا هم قهرمان شدیم. 

1983799

وقتی ژاوی به بارسا آمد، تیمی را تحویل گرفت که مشکلات بسیاری داشت. تیمی که دی ان ای خودش را از دست داده بود و با فلسفه این باشگاه بازی نمی‌کرد. ژاوی آمد و این هویت را بار دیگر به تیم برگرداند. این لذت و اشتیاق و ارزش و مفهومی که پوشیدن پیراهن بارسلونا دارد. همه ما پشت ژاوی هستیم، چون از وقتی او آمده است بسیار رشد کردیم.

باید از جا بلند شویم، چون هنوز فصلی طولانی را در پیش داریم. همه اتفاقات تقصیر بازیکنان است، چون ما کسانی هستیم که در زمین حضور داریم. وقتی یک موقعیت خوب برایر دروازه از دست می‌رود، چه کاری از دست ژاوی برمی‌آید؟ هیچی! اگر سخت تلاش کنیم، هنوز در لالیگا شانس خواهیم داشت و لیگ قهرمانان را هم داریم.»

دیدگاه‌ها