کد خبر : 1997886 | 08 بهمن 1402 ساعت 10:23 | 11.3K بازدید | 7 دیدگاه

کابوس تکمیل شد: دوری سه ماهه ستاره بایرن

کینگزلی کومان، ستاره بایرن مونیخ، به دلیل مصدومیت تا سه ماه قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

کابوس تکمیل شد: دوری سه ماهه ستاره بایرن

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم بوندسلیگا به مصاف آگزبورگ رفت و موفق شد این تیم را در یک بازی پر گل با نتیجه 2-3 شکست دهد. 

اتفاق تلخی که در این بازی برای شاگردان توماس توخل رخ داد مربوط به مصدومیت کومان بود. مصدومیت او به حدی شدید بود که نتوانست به حضورش در میدان ادامه دهد و در دقیقه 26 از زمین بازی بیرون رفت و مشخص بود که درد خیلی زیادی دارد. 

بسیاری از هواداران بایرن و حتی کادر فنی این تیم نگران بودند که او دچار پارگی رباط صلیبی شده باشد و فصل را از دست بدهد اما شرایط به این اندازه هم بد نیست، هرچند دوری این بازیکن از میادین طولانی مدت خواهد بود. 

1983656

باشگاه بایرن تایید کرده که آزمایشات انجام شده روی زانوی پای چپ این ستاره فرانسوی نشان داده است که رباط داخلی پایش پاره شده و به این ترتیب باید برای مدتی دور از میادین باشد تا روند درمان را به صورت کامل انجام دهد. 

اسپورت وان و اسکای اسپورت آلمان مدعی شده‌اند که کومان حداقل باید دو تا سه ماه را دور از میادین صرف روند درمان و ریکاوری کند و به این ترتیب بحران بایرن در زمینه مصدومیت بازیکنانش در این فصل بیش از پیش جدی شد.

دیدگاه‌ها