کد خبر : 1997888 | 08 بهمن 1402 ساعت 10:36 | 31.6K بازدید | 9 دیدگاه

واکنش گزینه ایتالیایی بارسا: برای ژاوی ناراحتم!

تیاگو موتا، سرمربی بولونیا، یکی از گزینه‌های هدایت بارسلونا در فصل آینده است و نسبت به حواشی پیرامون ژاوی واکنش نشان داد.

واکنش گزینه ایتالیایی بارسا: برای ژاوی ناراحتم!

به گزارش "ورزش سه"، شکست سنگین 3-5 شب گذشته بارسلونا برابر ویارئال باعث شد که ژاوی تصمیمش برای قطع همکاری با باشگاه بارسلونا در پایان فصل جاری را به صورت رسمی اعلام کند. 

گفته می‌شود که این مربی جوان از مدتی قبل چنین تصمیمی گرفته بود، اما اطرافیانش او را متقاعد کرده بودند که در حال حاضر آن را اعلام نکند و به همین دلیل سکوت کرده بود اما باخت برابر ویارئال باعث شد که تحملش به پایان برسد و چاره‌ای جز اعلام این خبر نداشته باشد. 

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی از شب گذشته تا به حال گزینه‌های متفاوتی را به عنوان جانشینان احتمالی او که قرار است به زودی روی نیمکت بارسلونا حضور داشته باشند معرفی کردند که یکی از آنها هم موتاست که در حال حاضر هدایت بولونیا را برعهده دارد. 

1979879

شاگردان او شب گذشته موفق شدند یک تساوی ارزشمند را در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده برابر میلان به دست آوردند و موتا پس از پایان این بازی نسبت به اتفاقات رخ داده واکنش نشان داد. 

این مربی ایتالیایی در گفت‌وگو با اسکای اسپورت ایتالیا اظهار داشت: «این اتفاقی ناراحت کننده‌ای است. ژاوی کاری فوق العاده انجام داد و موفق شد فصل گذشته قهرمان لالیگا شود. من دیدم که یورگن کلوپ هم اعلام کرد که قصد جدایی از لیورپول را دارد. 

مربیگری کاری دشوار است، اما این چیزی است که خودمان انتخاب کردیم. وقتی خبری برای مطرح کردن باشد، حتما با شما در میان خواهم گذاشت. به شما خواهم گفت اما امروز خبری نیست. من در زمان حال زندگی می‌کنم و زمان حال من الان بولونیاست.»

دیدگاه‌ها