کد خبر : 1997911 | 08 بهمن 1402 ساعت 11:58 | 44.5K بازدید | 23 دیدگاه

تعجب ستاره سابق رئال: فکر کردم با کره بازی داریم!

تاکه‌فوسا کوبو، ستاره ژاپنی، می‌گوید از این که به جای تیم ملی کره جنوبی باید با بحرین بازی کنند تعجب کرده است.

تعجب ستاره سابق رئال: فکر کردم با کره بازی داریم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ژاپن در مرحله یک هشتم رقابت‌های جام ملت‌های آسیا باید در روز چهارشنبه برابر تیم ملی بحرین به میدان برود تا تکلیف تیم صعودکننده به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شود. 

بسیاری انتظار داشتند که دو تیم ژاپن و کره جنوبی در این مرحله روبروی یکدیگر قرار بگیرند اما شرایط در آخرین روز دیدارها به شکلی پیش رفت که این بحرین بود که حریف تیم ملی ژاپن شد و کره باید در سمت دیگر جدول به مصاف عربستان سعودی برود. 

کوبو در گفت‌وگو با رسانه‌های ژاپنی درباره قرعه این تیم اظهار داشت: «صادقانه فکر می‌کردم که یکی از دو تیم کره جنوبی یا اردن حریف ما خواهند شد. این اتفاقی غیرمنتظره بود. بازی کره جنوبی را دیدم اما نتیجه بازی بارها و بارها تغییر کرد. پیش‌بینی رده‌بندی جدول واقعا دشوار بود. 

1982076

شرایط در جدول به حدی در فاصله زمانی کوتاهی به صورت مداوم تغییر کرد که خسته کننده شد. من فکر می‌کنم برای ما دیگر اهمیتی نداشت که قرار است به مصاف چه تیمی برویم. نمی‌دانستم چه اتفاقی افتاد چون وقت تلف شده خیلی طولانی شد اما فکر کردم که کره جنوبی برنده شد. 

وقتی گل آخر زده شد، ما فکر کردیم که کره حریف را شکست داده است اما زمانی که متوجه شدیم این گل مساوی بوده واقعا تعجب کردیم و فهمیدیم که قرار نیست برابر کره جنوبی به میدان برویم.»

او در پاسخ به سوالی درباره طولانی شدت وقت‌های تلف شده گفت: «اگر وقت اضافه به درست محاسبه شود، ما می‌توانیم با خیال راحت بازی کنیم چون به هر حال وقت اضافه بازی است. من از این که بیشتر در زمین باشم استقبال می‌کنم و مشکلی با این موضوع ندارم.»

دیدگاه‌ها