کد خبر : 1997931 | 08 بهمن 1402 ساعت 12:45 | 20.7K بازدید | 12 دیدگاه

راز ستاره رئال: با مصدومیت برابر بارسا بازی کردم!

اورلین شوامنی، ستاره فرانسوی رئال مادرید، می‌گوید انتقادات در این تیم طبیعی است اما کسی نباید روحیه او را زیر سوال ببرد.

راز ستاره رئال: با مصدومیت برابر بارسا بازی کردم!

به گزارش "ورزش سه"، شوامنی از زمان پیوستن به رئال مادرید موفق شد جایگاهش را در ترکیب اصلی این تیم پیدا کند و خیلی زود به یکی از مهره‌های کلیدی کارلو آنچلوتی تبدیل شد.

او شب گذشته موفق شد در دیدار رئال مادرید برابر لاس پالماس که با پیروزی 1-2 به سود شاگردان کارلتو به پایان رسید گل پیروزی‌بخش تیمش را وارد دروازه حریف کند تا بار دیگر توانایی‌هایش را در زمین به رخ رقیبان کشیده باشد. 

این گل در حالی از سوی او به ثمر رسید که بسیاری از این بازیکن به خاطر شکست برابر اتلتیکو مادرید در مرحله یک هشتم جام حذفی اسپانیا و اشتباهی که مرتکب شده بود انتقاد می‌کردند اما او پاسخ جالبی به انتقادهای مطرح شده از خودش داد. 

1977746

شوامنی در این باره به خبرنگاران گفت: «من می‌توانستم روی گلی که اتلتیکو مادرید به ثمر رساند عملکرد بهتری داشته باشم. اما اصلا دوست ندارم که مردم درباره ذهنیت و روحیه من حرفی بزنند و از من به این شکل انتقاد کنند.

من در حالی برابر بارسلونا به میدان رفتم که مصدوم بودم ولی تا آخر بازی کردم. این اتفاقی است که رخ می‌‎دهد چون انتقادات در رئال مادرید همیشه هست. مشکلی هم ندارم چون همیشه گفته بودم که بازی با پیراهن این تیم برای هر کسی رویاست.»

دیدگاه‌ها