کد خبر : 1997986 | 08 بهمن 1402 ساعت 15:56 | 7.7K بازدید | 9 دیدگاه

داوران از نظر روحی ریکاوری شدند؛

دکتر بیژن: نیم فصل دوم بهتری خواهیم داشت

داور بین المللی فوتبال ایران می‌گوید به لطف کلاسی که در چالوس برگزار شده، عملکرد داوران بهبود پیدا خواهد کرد.

دکتر بیژن: نیم فصل دوم بهتری خواهیم داشت

به گزارش "ورزش‌ سه"، بیژن حیدری در حاشیه سمینار دانش‌افزایی داوران اینطور حرف‌هایش را در جمع خبرنگاران درباره چند و چون برگزاری این دوره آغاز کرد: جا دارد تشکر ویژه داشته باشیم از هیئت فوتبال استان مازندران و شهرستان چالوس و آقای مومنی که خیلی زحمت کشیدند. برگزاری چنین کلاس هایی دور از تهران خیلی سخت است. ولی این کلاس با امکانات بسیار خوبی برگزار شده است. این کلاس بیشتر در روحیه بچه‌ها اثرگذار است. برای اینکه بتوانند با روحیه بهتر نیم فصل دوم را آغاز کنند.

او ادامه داد: هدف کشیدن مو از ماست و تست‌های سخت بدنی نیست. در کنفدراسیون فوتبال آسیا هم یک بار در شروع فصل تست گرفته می‌شود و در طول فصل آمادگی داوران ارزیابی می‌شود. مطمئنم با این اردویی که برای داوران فراهم شد، داوران نیم فصل دوم بهتری در پیش خواهند داشت. تشکر می کنم از مسئولانی که این کلاس را به نحو مطلوب برگزار کردند و به داوران خدمت‌رسانی خوبی کردند.

حیدری درباره اینکه گفته می‌شود انتقاداتی نسبت به محل استقرار داوران وجود داشته و مثلا 5-6 نفر در یک اتاق می‌خوابند، گفت: من این بحث را الان از شما می‌شنوم. اگر این صحبت شده شاید بی‌انصافی باشد. شرایط هتل بسیار زیباست. من خودم دو سه ماه قبل همراه خانواده‌ام در این هتل مستقر بوده‌ام و به نظرم یکی از لذت‌بخش‌ترین فضاهای کشور است. همه چیز خوب بوده. برگزاری و کیفیت کلاس. همه چیز عالی است و من بدون هیچ سانسوری این حرف را می‌زنم.

دیدگاه‌ها