کد خبر : 1998013 | 08 بهمن 1402 ساعت 17:34 | 26.3K بازدید | 5 دیدگاه

تسویه حساب با شیمبا برای باز کردن پنجره

اولین بازیکنی که مس رفسنجان با او توافق می‌کند

مدیران مس رفسنجان با لوسیانو پریرا وارد مذاکره خواهند شد تا بتوانند پنجره نقل و انتقالاتی خود را باز کنند.

اولین بازیکنی که مس رفسنجان با او توافق می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم برزیلی و باتجربه نارنجی‌پوشان که چندی قبل بابت مطالبات سال گذشته خود از مس رفسنجان به فیفا شکایت کرده و پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه را بسته، قرارداد خود را هم به صورت یک‌طرفه فسخ کرده است.

با این حال مسئولان مس رفسنجان در صدد هستند تا در روزهای آینده رضایت شیمبا را به دست بیاورند. مسی‌ها با مدیربرنامه‌های پریرا صحبت‌هایی کرده‌اند تا ضمن تسویه حساب با او و پرداخت مطالباتش بتوانند تاییدیه فیفا برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی را دریافت کنند.

از سوی دیگر با وجود فسخ یک‌طرفه قرارداد فصل جاری از سوی پریرا اما مدیران مس رفسنجان معتقدند این فسخ قانونی نیست و درباره این مسئله نیز با مهاجم برزیلی مذاکره خواهند کرد.

شیمبا مبلغ 80 هزار دلار از قرارداد فصل گذشته خود که بیشتر آن بابت آپشن‌های قرارداد است، از مس رفسنجان طلبکار است که منجر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی شده است. همچنین این مهاجم برزیلی اگرچه چند قسط از قرارداد فصل جاری خود را دریافت کرده، اما هنوز تا نیم فصل تسویه نکرده و در این خصوص هم باید با مدیران مس توافق کند.

باید دید مذاکرات مسی‌ها با مهاجم برزیلی خود چگونه پیش می‌رود و بعد از پرداخت مطالبات آیا می‌توانند رضایت او برای بازگشت به تیم را بگیرند یا خیر.

دیدگاه‌ها