کد خبر : 1998024 | 08 بهمن 1402 ساعت 17:57 | 26.7K بازدید | 21 دیدگاه

پیام ستاره یونایتد به مورینیو: تو یک اسطوره واقعی هستی

اسکات مک تامینی، هافبک منچستریونایتد، خاطرات روز اخراج ژوزه مورینیو را به یاد می‌آورد و اعلام کرد که از این جدایی خیلی ناراحت شد.

پیام ستاره یونایتد به مورینیو: تو یک اسطوره واقعی هستی

به گزارش "ورزش سه"، اسکات مک تامینی معتقد است که ژوزه مورینیو یک اسطوره واقعی است و گفتگوی خود با این سرمربی در روز اخراجش را فاش کرد.

مورینیو در ماه می 2016 هدایت یونایتد را برعهده گرفت و آن‌ها را به قهرمانی در جام اتحادیه و لیگ اروپا رساند. با این حال او پس از نتایج ضعیف روی نیمکت این تیم در دسامبر 2018 اخراج شد.

درحالیکه بسیاری از دوران حضور مورینیو روی نیمکت یونایتد انتقاد می‌کنند، مک تامینی به عنوان هافبک منچستریونایتد خاطرات خوشی از این سرمربی پرتغالی دارد.

1984012

مک تامینی که اولین بازی خود را در دوران مربیگری مورینیو انجام داد، به پادکست "های پرفورمنس" گفت: "روزی که مورینیو می‌رفت، او را در راهرو دیدم و من را به دفترش دعوت کرد. نمی‌دانستم چه بگویم. دلم گرفته بود. خیلی سخت بود. این مرد برای من خیلی مهم است و تمام رویاهایی که داشتم را محقق کرد و در نهایت باید می‌رفت."

او در ادامه خاطراتش از آخرین دیدار با مورینیو در یونایتد گفت: "نمی‌دانستم به چه فکر کنم. داشتم افسوس می‌خوردم و واقعا ناراحت بودم. فقط گفتم "ممنون از فرصتی که به من دادی. تو برای من یک اسطوره واقعی بودی، امیدوارم در آینده موفق باشی. ما هنوز هم گاهی در تماس هستیم، اگر بازی خوبی داشته باشم، او به من پیام می‌دهد. همانطور که همیشه به من می‌گوید: "آفرین بچه".

دیدگاه‌ها