کد خبر : 1998071 | 08 بهمن 1402 ساعت 20:41 | 12.8K بازدید | 2 دیدگاه

شاهکار جادوگر ایتالیایی؛

یک جام جدید: دل والیبال ایران با این قهرمانی سوخت

پروجا با پیروزی مقابل مونزا جام قهرمانی رقابت‌های کوپا ایتالیا را بالای سر برد.

یک جام جدید: دل والیبال ایران با این قهرمانی سوخت

به گزارش "ورزش سه"، امشب و در چارچوب دیدار فینال رقابت‌های کوپا ایتالیا یا جام حذفی دو تیم پروجا و مونزا به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این شاگردان آنجلو لورنزتی بودند که موفق شدند با ارائه یک نمایش حساب شده و برتر حریف خود را با نتیجه سه بر یک شکست داده و جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

در این بازی مونزا شروع بهتری داشت و موفق شد در ست اول با پیروزی ٢۵ بر ٢١ حریف پر ستاره خود را سورپرایز کند. با این حال پروجا خیلی سریع خود را جمع و جور کرد و در سه ست بعدی به ترتیب با نتایج ٢۵ بر ٢١، ٢۵ بر ١۵ و ٢۵ بر ٢٣ حریف خود را شکست داد و به برتری رسیده بود.

مونزا در دیدار نیمه نهایی بدون فوق ستاره ژاپنی خود یعنی ران تاکاهاشی شگفتی‌ساز شده بود و ترنتینو را شکست داد. با این حال آنها در دیدار فینال مقابل پروجا که در نیمه نهایی میلانو را کنار زده بود، حرفی برای گفتن نداشتند و شکست خوردند.

1984109

آنجلو لورنزتی شاهکار خود را تکمیل کرد و بعد از قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان یک جام مهم دیگر را برای پروجا به ارمغان آورد. او تا همین چندی پیش گزینه اصلی هدایت تیم ملی والیبال ایران بود که به دلایل نامعلوم حضورش در ایران منتفی شد. حالا با این قهرمانی والیبال ایران بیش از پیش حسرت از دست دادن او را می‌خورد.

دیدگاه‌ها