کد خبر : 1998082 | 08 بهمن 1402 ساعت 21:19 | 18.1K بازدید | 19 دیدگاه

امارات خیلی زود تعویض‌هایش را تمام کرد:

بن‌بست تاکتیکی بنتو مقابل پیرمرد کروات!

پائولو بنتو در بازی با تاجیکستان شرایط سخت تاکتیکی را تجربه می‌کند.

بن‌بست تاکتیکی بنتو مقابل پیرمرد کروات!

به گزارش ورزش سه، پائولو بنتو سرمربی امارات در دیدار با تاجیکستان شرایط سختی را تجربه می‌کند و تعویض‌های او تاثیری در جریان مسابقه ندارد و راه‌های مختلفی را برای فرار از شکست امتحان می‌کند.

مصدومیت عبدالله رمضان در دقایق ابتدایی مسابقه یک تعویض اجباری برای اماراتی‌ها به همراه داشت و عبدالله حامد جایگزین او شد، اما بنتو از این تعویض راضی نبود و این بازیکن را در دقیقه 61 از زمین بازی خارج کرد و علی صالح را به جای او به میدان فرستاد. بنتو همچنین در بین نیمه خالد الهاشمی را از زمین خارج کرد و عبدالله ادریس را جایگزین او کرد، اماراتی‌ها آخرین تعویض خود را هم در دقیقه 72 انجام دادند و بنتو هرچه روی نیمکت در اختیار داشته را ارائه کرده است.

این پنج تعویض تاثیری روی روند مسابقه نداشت و اماراتی‌ها هنوز موفق به گلزنی نشده‌اند و همانطور که توقع می‌رفت عقب‌نشینی تاجیک‌ها فضای بیشتری برای حمله اماراتی‌ها ایجاد کرده اما فرصت چندانی نتوانسته‌اند ایجاد کنند، سرمربی امارات با تغییر پست پیاپی بازیکنان هجومی سعی دارد تا راهی به دورازه پیدا کند.

تاجیکستانی‌ها در ضدحملات چند موقعیت فوق‌العاده گلزنی به دست آورده‌اند اما یکی پس از دیگری موقعیت‌ها را از دست دادند تا همچنان اختلاف یک گل باشد و بازی با هیجان بالایی دنبال شود.

دیدگاه‌ها