کد خبر : 1998092 | 09 بهمن 1402 ساعت 06:13 | 16.6K بازدید | 2 دیدگاه

مدیر باشگاه شایعات را تکذیب کرد

دو ستاره ناپولی می‌روند اما کم‌کاری نمی‌کنند

مائورو ملوسو، مدیر ناپولی، معتقد است که پیوتر زیلینسکی و ویکتور اوسیمن در ادامه فصل تمام تلاش‌شان را برای باشگاه انجام می‌دهند، حتی اگر آنها تابستان امسال تیم را ترک کنند.

دو ستاره ناپولی می‌روند اما کم‌کاری نمی‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، شایعه‌های زیادی درباره آینده زیلینسکی و اوسیمن وجود دارد. از حالا مشخص است که به احتمال زیاد زیلینسکی فصل بعد برای اینتر بازی می‌کند و در سمت دیگر اوسیمن نیز با توجه به افت ناپولی و نیاز آنها به پول، در پایان فصل به تیم دیگری خواهد رفت.

مائورو ملوسو می‌گوید حتی اگر آنها فصل آینده در ناپولی نباشند اما در ادامه رقابت‌ها تا پایان فصل فعلی، آنها با تمام وجود برای ناپلی‌ها بازی می‌کنند.

او گفت: «قرارداد پیوتر رو به اتمام است، اما او یک بازیکن حرفه‌ای است. هدف ما بازگشت به چهار تیم بالای جدول است. مطمئنم او نیز همین را می‌خواهد و تا پایان فصل بر روی همین موضوع تمرکز می‌کند. او بازیکن مهمی برای این تیم است و تا زمانی که در برنامه‌های ما باشد، باید در اختیار تیم باشد.

1984163

اوسیمن نیز همین‌طور. او یکی از پرتلاش‌ترین بازیکنان ماست. این یک ذهنیت منصفانه نیست که فکر کنیم اگر بازیکنی‌ بخواهد تیمش را در فصل بعد تغییر دهد، به نحوی نمی‌توان به او اعتماد کرد که برای تیم فعلی خود تلاش کند. من آنها را همیشه در تمرین می‌بینم، زیلینسکی و اوسیمن از بهترین بازیکنان ما هستند.

دیدگاه‌ها