کد خبر : 1998158 | 09 بهمن 1402 ساعت 03:25 | 21.3K بازدید | 5 دیدگاه

طعنه ستاره انگلیسی: حاضر نیستم به بایرن بروم!

کیه‌ران تریپیه، ستاره نیوکسل، درباره پاسخ منفی به پیشنهاد بایرن مونیخ صحبت کرده است.

طعنه ستاره انگلیسی: حاضر نیستم به بایرن بروم!

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل از مدیران بایرن مونیخ خواسته بود که برای تقویت این تیم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال جدید میلادی و جذب بازیکنان مدنظر او اقدام کنند. 

یکی از این بازیکنان تریپیه بود که این مربی آلمانی علاقه زیادی به همکاری با او در مونیخ داشت و مدیران بایرن هم مذاکرات با نیوکسل برای انتقال او را آغاز کردند و حتی گفته شده است که چند پیشنهاد هم به این باشگاه ارائه شد. 

با این حال تمامی این پیشنهادات با پاسخ منفی از سوی نیوکسل روبرو شد و آنها اعلام کردند که حاضر نیستند این ستاره باتجربه تیم‌شان را در پنجره زمستانی به فروش برسانند و به این ترتیب بایرن هم از جذب او منصرف شد. 

1760330

تریپیه در گفت‌وگو با رادیو BBC در این باره اظهار داشت: «هیچ جایی نیست که حاضر باشم به‌خاطرش این باشگاه را ترک کنم. اخیرا شایعات بسیاری درباره من منتشر شد اما مثل همیشه، من به اینجا تعهد کامل دارم. صد درصد متعهد هستم، همانطور که از ابتدای امضای قراردادم با این باشگاه بودم. 

همه چیز تمام شده است. همانطور که قبلا گفته بودم، به این باشگاه متعهد هستم. تعطیلات خوبی با خانواده‌ام داشتم و هیچ نگرانی خاصی ندارم. نیوکسل کارهای بسیاری برای من انجام داده است و من دوست دارم جبران کنم. اینجا خوشحال هستم و می‌خواهم با تمام وجود برای این باشگاه تلاش کنم.»

دیدگاه‌ها