کد خبر : 1998160 | 09 بهمن 1402 ساعت 08:52 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش جالب پیمان اکبری به شکست سنگین پیکان

پیمان اکبری با وجود شکست سه بر صفر پیکان از عملکرد تیمش راضی به نظر می‌رسد.

واکنش جالب پیمان اکبری به شکست سنگین پیکان

به گزارش "ورزش سه"، پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان بعد از شکست تیمش مقابل طبیعت گفت: "قبل از شروع صحبت‌هایم درگذشت بهنام جلوه را به خانواده والیبال تسلیت می‌گویم. او یکی از اسطوره‌های والیبال ایران بود، روحش شاد باشد. درمورد بازی امروز هم انتظار می‌رفت که یک بازی زیبا از سوی هر دو تیم را شاهد باشیم. طبیعت و پیکان تیم‌های خوبی هستند و به نظر من هر دو تیم خوب بازی کردند. 3 ستی که طبیعت برده با 2 اختلاف بوده است."

اکبری در ادامه گفت: "بازیکنان پیکان امروز لحظاتی تمرکز خود را از دست دادند، اما در مجموع عملکرد خوبی داشتند. امروز در دفاع بهتر از حریف بودیم. در حمله تنها 3درصد پایین‌تر از طبیعت بودیم و اختلاف زیادی نداشتیم. در مجموع به تیم طبیعت تبریک می‌گویم و برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم. این بازی از نظر من تمام شده است و باید برای بازی بعدی مقابل نیان الکترونیک مشهد آماده شویم. تنها کاری که الان می‌توان کرد این است که ریکاوری خوبی داشته باشیم تا بازیکنان از شرایط بازی امروز خارج شوند و ذهنشان آماده بازی بعدی شود."

همچنین ابراهیم وادی سرمربی تیم والیبال طبیعت، نیز بعد از این برد دلچسب تیمش گفت: "بازیکنان طبیعت از نظر تئوری ورزش به بلوغ رسیده‌اند و زندگی حرفه‌ای دارند. 2 روز است که در سالن فدراسیون تمرین می‌کنیم و قطعاً برای پیروزی پیکان برنامه داشتیم، چون این تیم در 4 بازی اخیر برنده شده بود و تیم خوبی است. آن‌ها بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی دارند. ما هم آنالیز خوبی داشتیم و همکارانم خیلی خوب کار کردند. بازیکنان واقعاً زحمت کشیدند و با چند بازیکن سرماخورده آماده این بازی شدیم. نمایش خوبی داشتیم. روز چهارشنبه همین هفته باید برای دیدار با گیتی‌پسند آماده شویم. فردا استراحت خواهیم کرد و پس فردا یک جلسه تمرین می‌کنیم تا برای بازی بعدی شرایط خوبی پیدا کنیم. تمام تماشاگران تیم طبیعت والیبالیست هستند؛ آنها عضو کانون‌های والیبال اسلامشهر هستند که از ما حمایت می‌کنند."

وادی در ادامه تاکید کرد: "اسلامشهر یک پایگاه سازندگی است که 16 ملی پوش از جمله زرینی، محمدکاظم، کشاورزی، محمدطاهر وادی، نظری افشار و… را صادر کرده است. اسلامشهر یک پایگاه سازندگی قدرتمند است که ویترین به این زیبایی را نیاز داشت که انگیزه‌ای برای بچه‌های پایه باشد تا آینده خود را در این تیم ببینند. هدف‌مان جنگندگی و کسب نتایج خوب در در سال اول است و در همین راستا بازیکنان واقعاً باغیرت بازی می‌کنند."

دیدگاه‌ها