کد خبر : 1998200 | 09 بهمن 1402 ساعت 12:25 | 35.7K بازدید | 58 دیدگاه

بازیکنان پرسپولیس، اوسمار را پذیرفته‌اند

پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید اگر بازیکنان اوسمار را پذیرفته باشند در زمین خوب کار می‌کنند.

بازیکنان پرسپولیس، اوسمار را پذیرفته‌اند

به گزارش "ورزش سه"، غلامرضا فتح‌آبادی، مهاجم سال‌های دور پرسپولیس درباره انتخاب اوسمار ویرا به‌عنوان سرمربی این تیم در گفت‌وگو با ایران ورزشی می‌گوید: به هر حال مشخص است که برای مربی برزیلی این انتخاب دو سر برد است چون ایشان هم به قراردادش پایبند می‌ماند و به فعالیش ادامه می‌دهد، هم اینکه کسی از ایشان شاید آن توقعی که از یحیی داشت را ندارد، از این رو هر جور که حساب کنیم سمت سرمربیگری به سود اوسمار خواهد بود.

او درباره حمایت برخی بازیکنان از سرمربی شدن اوسمار می‌گوید: من هم فکر می‌کنم در مجموع بازیکنان تیم از اوسمار راضی‌اند و از او و توانایی و روحیاتش کاملاً آشنایی دارند. او مربی‌ای انعطاف‌پذیر است و به لحاظ آنالیز و تمرین دادن واقعاً مربی خوبی است، ضمن اینکه یحیی هم اوسمار را واقعاً قبول داشت و بارها دیدیم که تعویض‌ها و تصمیم‌های دیگر این مربی با نظر اوسمار تغییر می‌کرد، به همین دلیل هم من حضور اوسمار را به‌عنوان سرمربی به فال نیک می‌گیرم اما نقد من این است که مدیریت باشگاه چرا این همه زمان را بی‌جهت از دست داد، در حالی که مشخص بود برانکو نمی‌آید و این نکته واقعاً موضوع بسیار قابل تعمق و بد در این مدتی است که امید واهی دادند و کاری که به نظر از ابتدا تنها راه چاره پرسپولیس بود را انتخاب کردند.

سوال این است که حالا بازیکنان پرسپولیس برای اوسمار هم با همان انگیزه و تعصب بازی می‌کنند؟ فتح‌آبادی جواب می‌دهد: نکته مهم این است که بازیکنان پرسپولیس، اوسمار را پذیرفته‌اند که این خیلی برای پرسپولیس مهم است. اگر رفاقت بازیکنان بیشتر شود آنها به‌خاطر خودشان هم که شده بهترین نمایش‌ها را ارائه خواهند داد چون به هر حال خیلی از بازیکنان فصل آخر حضورشان در پرسپولیس را سپری می‌کنند ضمن اینکه انگیزه‌ دیگری هم دارند که برای جام جهانی بعدی با انجام بازی‌های خوب شانس دعوت‌شان را بالا ببرند.

مهاجم سابق پرسپولیس درباره بازگشت عیسی آل‌کثیر به این تیم نیز می گوید: زوج شهاب و عیسی را برای خط حمله پرسپولیس جالب و کارساز می‌بینم اما معتقدم پرسپولیس به یک مهاجم سوم هم نیاز دارد تا به هر حال پشتوانه تیم باشد. بازیکنی که خیال اوسمار را از بابت خط حمله و توشه این خط آسوده کند اما نکته مهم دیگر این است که پرسپولیس حتماً یک هافبک قوی در حد سرلک در میانه میدان هم نیاز دارد.

دیدگاه‌ها