کد خبر : 1998217 | 09 بهمن 1402 ساعت 13:20 | 88.5K بازدید | 75 دیدگاه

ادعای مارکا

خریدهای تابستانی رئال: این دو مدافع و یک کهکشانی

مارکا امروز نوشت که رئال مادرید برای انتقالات تابستانی سه خرید بیشتر انجام نخواهد داد.

خریدهای تابستانی رئال: این دو مدافع و یک کهکشانی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید مثل فصول گذشته قصد دارد برنامه نقل و انتقالات تابستانی خود را در فصل بهار نهایی کند. رئال مادرید به ندرت در سال‌های اخیر، تابستانی شلوغ را پشت سر گذاشته و در ابتدای فصل نقل و انتقالات تقریبا خریدهای ضروری خود را رسما نهایی کرده است.

برای تابستان 2024 نیز شرایط مشابه خواهد بود. طبق ادعای مارکا، مدیران رئال پس از مشورت با کارلو آنچلوتی، برای خرید دو مدافع راست و چپ به جمع‌بندی نهایی رسیده‌اند.

1977106

از حالا نیز گزینه‌ها مشخص شده‌اند. برای سمت چپ آلفونسو دیویس از بایرن مد نظر است و مذاکرات با او از مدت‌ها پیش شروع شده و برای سمت راست نیز گزینه اول یان کوتو از خیروناست. بازیکنی که البته متعلق به منچسترسیتی است و تا 2025 نیز با این باشگاه قرارداد دارد و ارزش او 10 میلیون یورو تخمین زده می‌شود. دیویس نیز تا 2025 تحت قرارداد با بایرن است.

رئال از هر دو بازیکن درخواست کرده از تمدید قرارداد خودداری کنند. دیویس اخیرا پیشنهاد مالی بهتری از بایرن دریافت کرده ولی خوب می‌داند که اگر آن را قبول کند، رئال دیگر برای خرید او مذاکره نخواهد کرد. رئال در سمت چپ مندی و فران گارسیا را نیز دارد اما با ورود دیویس، احتمالا یکی مجبور به جدایی خواهد شد که به نظر می‌رسد مندی باشد.

1981342

رئال همچنین شرایط دو بازیکن دیگر که شرایط بازگرداندنشان را دارد نیز زیر نظر دارد. الکس خیمنز در میلان و میگل گوتیرز از خیرونا. 

رئال مادرید البته یک خرید دیگر در تابستان را هم مدنظر دارد و این یک خرید کهکشانی است. در مدیریت رئال هنوز نسبت به این قضیه اطمینان ندارند. ورود اندریک که قطعی شده و باید تصمیم بگیرند که برای جذب امباپه یا هالند اقدام کنند یا خیر. 

این روزها در رئال منتظر تصمیم نهایی امباپه هستند. او اگر در نهایت با پاریس تمدید نکند، رئال مادرید قدم‌های لازم برای جذب او را بر می‌دارد.

1984345

دیدگاه‌ها