کد خبر : 1998247 | 09 بهمن 1402 ساعت 14:36 | 34.5K بازدید | 9 دیدگاه

ایگناسیو به من اطمینان خاطر داد؛

بازی مقابل استقلال در ۱۷ سالگی مرا شگفت‌زده کرد

بازیکن ۱۷ ساله فولاد می‌گوید امیدوار است جواب اعتماد مارتینز و حمایت‌های باشگاه فولاد خوزستان را در بازی‌های آینده بدهد.

بازی مقابل استقلال در ۱۷ سالگی مرا شگفت‌زده کرد

به گزارش "ورزش سه"، محمد عسکری، یکی از محصولات جدید آکادمی باشگاه فولاد خوزستان که سابقه قهرمانی با تیم نوجوانان این باشگاه و حضور در رقابت‌های جام جهانی زیر ۱۷ سال جهان را در کارنامه دارد. او همچنین در اتفاقی جالب مقابل استقلال فیکس بود.

برای آشنایی بیشتر هواداران خودت را معرفی کن؟
من محمد عسکری هستم؛ متولد بهبهان و در پست وینگر بازی میکنم. در سال‌های اخیر به تیم‌های پایه باشگاه فولاد اضافه شدم و همراه با فولاد قهرمانی در لیگ برتر نوجوانان و بازی در تیم ملی نوجوانان را تجربه کردم.

از تجربه حضور در جام جهانی بگویید. در کدام بازی‌ها به میدان رفتی؟  
من در تمام بازی‌ها حضور داشتم. در جام جهانی به لطف خدا بازی خوبی مقابل برزیل انجام دادیم و توانستیم ۳ بر ۱ برنده شویم. در بازی با انگلیس هم علی‌رغم اینکه تا دقیقه ۹۷ جلو بودیم با توجه به بارندگی شدید و شرایط زمین نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم و باختیم. در بازی آخر مقابل نیوکالدونیا من توانستم یک گل و یک پاس گل بدهم و به مرحله بعدی صعود کردیم. در بازی با مراکش هم از سر بدشانسی در پنالتی‌ها شکست خوردیم. موفقیت ما در بین همه مردم بازتاب خوبی داشت. این تجربه برای ما خیلی رویایی بود و واقعاً خوشحال شدیم.

پس از جام جهانی به تمرینات تیم بزرگسالان دعوت شدی. تجربه کار کردن با مارتینز چطور است؟
خیلی خوب و متفاوت است. برای من که ۱۷ سال دارم، کار کردن با این مربی کارنامه دار خیلی مفید است و می‌توانم خیلی مسائل را یاد بگیریم.

انتظار داشتی که اولین تجربه لیگ برتری، بازی از دقیقه اول مقابل استقلال باشد؟ 
با توجه به اینکه تازه به تیم بزرگسالان پیوسته بودم، فکر می‌کردم نهایتاً ۱۰ یا ۲۰ دقیقه بازی به من برسد ولی وقتی ترکیب اعلام شد و اسمم را دیدم شوکه شدم تا اینکه آقای مارتینز با من صحبت کرد و به من اطمینان خاطر داد و گفت که فقط برو و راحت بازی کن چراکه لیاقت پوشیدن پیراهن فولاد در این بازی را داری.

بازی خوبی هم به نمایش گذاشتی و هواداران از تو حمایت کردند.
جو خیلی خوبی بود. هواداران فولاد خیلی حمایت کردند و واقعاً ممنون آنها هستم. فصل گذشته همراه با چند بازیکن تیم نوجوانان از روی صندلی ورزشگاه این بازی را میدیدم و آرزو داشتم در زمین باشم که شکر خدا به آرزویم رسیدم. واقعاً اینکه در ۱۷ سالگی عضو تیم اصلی باشگاه بزرگ فولاد خوزستان باشید، افتخار بزرگی است که نصیب من شده و امیدوارم جواب اعتماد سرمربی و حمایت‌های باشگاه را بدهم.

دیدگاه‌ها