کد خبر : 1998267 | 10 بهمن 1402 ساعت 02:45 | 13.9K بازدید | 8 دیدگاه

تمام عرب‌زبانان او را دوست دارند؛

تایو هوادار ژاپنی حاضر در تمامی بازی‌ها

تایو کیمورا هوادار ژاپنی که در فضای مجازی مشغول تولید محتوا از جام ملت‌های آسیا است، در کانون توجهات قرار گرفته است.

تایو هوادار ژاپنی حاضر در تمامی بازی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تایو کیمورا یک بلاگ‌نویس ژاپنی است که 2.4 میلیون فالوور در تیک تاک، و 1.4 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و در فضای تولید محتوای فوتبالی تخصص دارد و برای شرکت در تمام مسابقات در سراسر جهان سفر می‌کند و دیدگاه هنری خود را به مخاطبانش ارائه می‌دهد. 

او در بازی دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا که میان عراق و ژاپن برگزار می‌شد، عقیده داشت که ژاپن بازی سختی خواهد داشت و با حضور در میان هواداران فوتبال عراق همه را غافل‌گیر کرده بود.

حال در این مدت او تبدیل به یک چهره متفاوت شده و نماد هواداران فوتبال آسیا شده و با توجه به پوشیدن لباس تیم عربی سعی دارد با عرب زبانان ارتباط برقرار کند.

1984424

تایو در گفت‌وگو با الوطن گفت: از حضور در قطر بسیار خوشحال هستم و با توجه به میزان پذیرایی و اشتراک احساسات خوبی که از زمان ورودش به دوحه از سوی همه دریافت کرده، احساس راحتی می‌کند.

او در ادامه تاکید کرد: من تمامی عرب‌ها را دوست دارم و آنها سیار مهربان هستند. مهمان‌نوازی آنها بسیار سخاوتمندانه بوده و من دوستان عرب زیادی پیدا کرده‌ام.

او همچنین در اشاره به توانایی زبان عربی خود توضیح داد: من تا حدودی به زبان عربی مسلط شده‌ام و آن را از یوتیوب آموختم. من همیشه سعی می‌کنم با هر مخاطبی به زبانی که دوست دارد ارتباط برقرار کنم تا پیامش به گوش همه برسانم.

این هوادار فوتبال ژاپن به شرایط عراق هم اشاره کرد و خاطرنشان کرد: آنها به‌عنوان یک تیم خوب هستند و از تیم‌های مورد علاقه من هستند. من انتظار دارم که ژاپن به‌عنوان یک تیم قدرتمند بازگردد و مدعی قهرمانی باشد.

دیدگاه‌ها