کد خبر : 1998323 | 09 بهمن 1402 ساعت 18:56 | 9.6K بازدید | 3 دیدگاه

رهقی: به دنبال تقویت تیم هستیم، نه فروش بازیکن

نصب تابلوی خروج ممنوع مقابل باشگاه پیکان!

لیست خروجی باشگاه پیکان تکمیل شد و باقی بازیکنان فصل را با آبی‌پوشان تمام می‌کنند.

نصب تابلوی خروج ممنوع مقابل باشگاه پیکان!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان ماموریت مهمی را برعهده رضا عنایتی قرار داده است. آقای گل پیشین فوتبال ایران باید خودروسازان را در جایگاهی بهتر در جدول رده‌بندی قرار دهد.

عملکرد فنی پیکان در طول 15 هفته گذشته مورد توجه منتقدان و کارشناسان قرار گرفت تا حدی که از باشگاه پیکان خبر می‌رسد تعداد زیادی از بازیکنان این تیم دعوتنامه برای حضور در سایر تیم‌ها به دست آورده‌اند و صاحب پیشنهاد هستند اما دیگر قرار نیست بازیکنی از این جمع جدا شود.

رضا رهقی، سرپرست تیم فوتبال پیکان، در این خصوص به خبرنگار ما گفت: «ما در فصل نقل و انتقالات، تمرکز زیادی روی تقویت تیم‌مان داریم، چون می‌خواهیم بر اساس تفکر و تدبیر کادرفنی، شرایط بهتری نسبت به نیم فصل اول رقم بزنیم. به همین خاطر، قصدی برای خارج کردن بازیکنان نداریم.»

او همچنین با تمجید از رفتار حرفه‌ای بازیکنان پیکان اضافه کرد: «خوشبختانه بازیکنان ما آداب حرفه‌ای را می‌شناسند و هر پیشنهادی دریافت کردند، به صورت مستقیم و بدون واسطه با ما در میان گذاشتند تا بهترین تصمیم را بگیریم. البته دیگر قرار نیست بازیکنی از جمع ما جدا شود؛ گرچه همه آنها خوب و قدرتمند ظاهر شدند و پیشنهاداتی داشتند، اما پای قرارداد خود ماندند تا با تمام تمرکز تمرین کنند و در کنار هم وارد نیم‌فصل دوم شویم.»

دیدگاه‌ها