کد خبر : 1998350 | 10 بهمن 1402 ساعت 04:20 | 49.4K بازدید | 2 دیدگاه

کاساس: آنها از شکست تیم ملی خوشحال بودند

حمله فیزیکی خبرنگاران عراقی به سرمربی تیم ملی

خسوس کاساس پس از حذف از جام ملت‌های آسیا اعلام کرد که قصد ترک تیم ملی عراق را ندارد.

حمله فیزیکی خبرنگاران عراقی به سرمربی تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عراق در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا درخشان ظاهر شد و با سه پیروزی مقابل ویتنام، اندونزی و ژاپن به مرحله حذفی راه یافتند. آنها در مرحله یک هشتم نهایی مقابل اردن قرار گرفتند اما در حالی که پیش‌بینی می‌شد عراق کار ساده‌ای در این مسابقه داشته باشد، شرایط مطابق پیش‌بینی پیش نرفت.

عراق در نیمه اول یک گل دریافت کرد اما سپس موفق شد دو بار دروازه اردن را باز کند و در یک قدیمی صعود قرار بگیرد اما اخراج ایمن حسین باعث شد که عراق از فرم ایده‌آل خود خارج شود و در دقایق پایانی دو گل دریافت کند تا در نهایت با نتیجه سه بر دو شکست بخورد.

خسوس کاساس، سرمربی اسپانیایی عراق، پس از این مسابقه در کنفرانس مطبوعاتی مطبوعاتی حاضر شد و در ابتدا علیرضا فغانی را مقصر اصلی حذف تیمش از جام ملت‌های آسیا معرفی کرد اما در ادامه با انتقادات تند خبرنگاران عراقی مواجه شد که معتقد بودند او مقصر حذف تیم است.

1984608

عراقی‌ها که اعتقاد داشتند تیم ملی کشورشان از شرایط خوبی برخوردار نبوده و بی‌نظم عمل کرده است، به عملکرد خسوس کاساس اعتراض کردند اما با این حال کاساس در پایان صحبت‌های به این موضوع اشاره کرد که هدف او صعود به جام جهانی 2026 با عراق است تا با این‌ جمله نشان بدهد قصد استعفا از سمت خود را ندارد و با وجود حذف می‌خواهد به کارش در عراق ادامه بدهد.

جالب اینکه یکی از خبرنگاران عراقی که با صدای بلند مدام جملاتی را علیه کاساس به زبان می‌آورد، ظاهرا قصد حمله فیزیکی و دعوا با او را داشت که توسط نیروهای امنیتی حاضر در سالن از نشست مطبوعاتی به بیرون برده شد که همین مسئله باعث شد تعداد دیگری از خبرنگاران نیز نشست خبری را ترک کنند. بلافاصله بعد از این فعل و انفعال، او خبرنگاران را افرادی دانست که از شکست تیم ملی عراق خوشحال شده و از ابتدای مسابقات به دنبال این مسئله بوده‌اند.

دیدگاه‌ها