کد خبر : 1998382 | 10 بهمن 1402 ساعت 05:05 | 30.4K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره یووه برای یونایتد 70 میلیون آب می‌خورد!

یوونتوس گلیسون برمر را کمتر از 70 میلیون یورو به منچستریونایتد نخواهد فروخت.

ستاره یووه برای یونایتد 70 میلیون آب می‌خورد!

به گزارش "ورزش سه"،  گفته می‌شود منچستریونایتد که فصل بسیار بدی را در همه رقابت‌ها سپری می‌کند به گلیسون برمر، مدافع یوونتوس، برای ترکیب فصل آینده خود علاقه نشان داده است، اما قیمت بالای این ستاره کمی روند مذاکرات را کند کرده است.

کالچو مرکاتو ادعا کرده که شیاطین سرخ مدتی است وضعیت ستاره بیانکونری که تا ژوئن 2028 با یووه قرارداد دارد، را زیر نظر دارند. برمر یکی از بهترین بازیکنان سری آ در فصل جاری بوده و بر اساس آمار اپتا در تیم برتر نیم فصل اول سری آ قرار گرفته است.

1984632

منچستریونایتد یکی از باشگاه‌های متعددی است که با یووه برای انتقال او تماس هم برقرار کرده است. هیچ جزئیاتی در مورد نظر خود برمر در مورد این انتقال احتمالی به اولدترافورد وجود ندارد، اما گزارش کالچومرکاتو ادعا می کند که یوونتوس بعید است این ستاره خود را با قیمتی کمتر از 70 میلیون یورو به باشگاه بزرگ انگلیسی بفروشد. قیمتی که تا اینجای فصل با درآمدهای منچستریونایتد برای متعهد ماندن به قانون فرپلی مالی همخوانی ندارد.

برمر در سال 2022 به دنبال درخشش در سری آ از رقیب همشهری تورینو با مبلغ 50 میلیون یورو به بیانکونری پیوست. او از آن زمان در 66 بازی برای یووه عملکردی بسیار خوب داشته و 6 گل هم به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها