کد خبر : 1998388 | 09 بهمن 1402 ساعت 22:31 | 17.9K بازدید | 22 دیدگاه

شکست عراق از یک مصدومیت آغاز شد

خروج سعد ناطق از زمین مسابقه نظم دفاعی عراقی‌ها را برهم زد.

شکست عراق از یک مصدومیت آغاز شد

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت سعد ناطق تاثیر زیادی روی عملکرد دفاعی عراق ایجاد کرد و جای خالی این بازیکن در دقایق پایانی دیدار با اردن حس شد، او یکی از مهره‌های ثابت تیم ملی عراق در این مسابقات بود و ساختار دفاعی پس از خروج او به هم ریخت.

سعد ناطق گل اول عراق را در دیدار مقابل اردن به ثمر رساند و بازی را به تساوی کشاند، ناطق دو دقیقه بعد از گلی که وارد دروازه اردن کرد با مصدومیت شدید رو به رو شد و از زمین مسابقه خارج شد، مصدومیت او از ناحیه زانو بود و حضور کادرپزشکی و مراحل اولیه درمان کارساز نبود و ستاره خط دفاعی عراق با برانکارد زمین مسابقه را ترک کرد.

پس از خروج او علی عدنان در ترکیب تیم ملی عراق حضور پیدا کرد و در قلب دفاعی این تیم جای گرفت، اشتباه علی عدنان روی گل دوم اردن تاثیرگذار بود، او در حالی که روی بازیکن اردن خطا کرده بود اگر این توپ به گل ختم نمی‌شد هم یک پنالتی در اختیار اردنی‌ها قرار داده بود، اما آشفتگی خط دفاعی عراق باعث شد که بازیکن اردن در ریباند ضربه‌ای که به سمت دروازه جلال حسن شلیک شد دروازه عراق را باز کند و بازی به تساوی برسد.

1984643

عراقی‌ها لحظاتی پس از دریافت گل تساوی روی یک شوت از راه دور گل بعدی را هم دریافت کردند و پیروزی را با شکست عوض کردند، عدم تمرکز بازیکنان عراق و دستپاچگی آنها باعث شد تا فرصت در اختیار اردنی‌ها قرار بگیرد و نتیجه بازی را تغییر دهند.

عدم حضور ناطق و فاصله فنی او با علی عدنان شاید خیلی زیاد نباشد اما تغییرات دفاعی و اخراج مهاجم اصلی تیم به طور کامل تمرکز عراقی‌ها را برهم زد و آنها در این مسابقه شکست خوردند و حذف تلخی را تجربه کردند.

دیدگاه‌ها